طي5 سال گذشته " شهاب الدين طاهري موسوي"، شكايتي در راستاي جعلي بودن سناريوي "حضرت يوسف" به دادگاه تهران ارائه داد كه پس از بررسي پرونده، سلحشور تبرئه شد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل باشگاه خبرنگاران؛ ظهر امروز سه شنبه در تاريخ 7 آذر نشست اهالي رسانه با فرج الله سلحشور در موسسه تبيان برگزار شد. فرج الله سلحظور در اين نشست در خصوص تبرئه شدن خود گفت: 5 سال گذشته بازي غيرمنصفانه‌اي در خصوص سناريوي "حضرت يوسف" صورت گرفت و شخصي به نام شهاب الدين طاهري موسوي ادعا كرد كه  در توليد فيلم از كتاب او استفاده كرده ام.
وي افزود: پس از پيگيريهاي متعدد و كارشناسي‌هاي صورت گرفته در طي 5 سال طبق راي نهايي دادگاه به شماره 1057 در تاريخ 14 اسفند 90 كه مجددا طاهر موسوي به دادگاه تجديد نظر شكايت و پس از پيگيري هاي مجدد طي نامه شماره 964 در تاريخ 16 تير 91 راي برائت سلحشور عينا تاييد شده و حكم تبرئه صادر شد.
وكيل پرونده، قربان نگاري در ادامه اظهار داشت: هيئت محترم كارشناسان 5 نفره آورده اند كه در بررسي هاي خود بر روي 2 اثر طرفين نكته اي برنخورديم و سرقت يا برداشت ادبي از سوي سلحشور صورت نگرفته و حتي تقلب يك اسم هم در سناريوي وي صورت نگرفته است.
سلحشور در ادامه گفت: من 6 نسخه خطي نوشته شده در تاريخ هاي متفاوت نسبت به فيلم "حضرت يوسف" كه گام به گام نوشته شده است را دارم با اين كه موسوي طبق تقاضاي دادگاه 1 خط هم در جهت ادعايش ارائه نداد.
وي در خصوص تقلب صورت گرفته تصريح كرد: من تنها يك تقلب كرده ام و آن هم اين است به درستي و به خوبي از روي دست خدا تقلب كردم و اين سريال را براي مومنان و مخاطبان عرصه تلويزيون بسازم.
وي خاطر نشان كرد: از تمامي افرادي كه نسبت به من توهين و افترا زده‌اند و هم چنين موسوي شكايت و اعاده حيثيت خواهم كرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار