ثبت نام هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دردانشگاه آزاداسلامی واحد قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رئیس این دانشگاه گفت : دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب سراسر کشور می توانند برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) برای بخش کتبی تا پایان وقت اداری 13 آذر و بخش شفاهی تا 20 آذر به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور مراجعه و ثبت نام کنند.

آقای قاسمی با اشاره به دو بخش کتبی و شفاهی این مسابقات اظهار داشت: علاقمندان می توانند در بخش کتبی این دوره از مسابقات در رشته های نماز، نهج البلاغه ،ترجمه قرآن کریم ،زندگی معصومین ( از اول تا آخر زندگی امام صادق ع برای دانشجویان )، ترجمه و تفسیر قرآن کریم ،حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات،ترجمه قرآن به زبان انگلیسی ، زندگانی پیامبر،احکام خواهران و برادران ثبت نام می شود.

وی افزود : در بخش شفاهی این مسابقات در رشته های حفظ 5 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء و حفظ 30 جزء قرآن کریم و قرائت قرآن کریم (تحقیق و ترتیل ) ثبت نام می شود.

وی خاطر نشان کرد: اساتید هیات علمی و حق التدریس و کارکنان رسمی ، پیمانی ، ساعتی ، شرکتی و دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری حرفه ای – تخصصی و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور و دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری حرفه ای – تخصصی سایر موسسات آموزش عالی می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند . بخش کتبی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) 14 آذر ماه همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می شود./س

برچسب ها: قم ، نام نویسی ، مسابقات ، قران ، عترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.