محموله تابلو فرش هاي نفيس 600ميليون ريالي كه از تهران به سرقت رفته بود در عمليات ويژه پليس آگاهي استان اصفهان كشف و به صاحب آن باز گردانده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان هفتم آبان ماه سال جاري خودروي خاوري از تهران محموله بار تابلو فرش هاي نفيسي را به مقصد كرمانشاه بارگيري مي كند اما هرگز به مقصد نمي رود.

صبح روز پنجشنبه دوم آذر ماه سال جاري كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي قصد فروش تعدادي تابلو فرش نفيس مشكوك را دارد به محل اعزام و صاحب آن ها را كه جواني 24 ساله بود دستگير مي كنند.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان " در خصوص اين پرونده گفت: در تحقيقات صورت گرفته از متهم مشخص مي شود كه او از افراد سابقه دار مي باشد و تابلو فرش ها را كه متعلق به يكي از تاجران فرش در تهران بوده به سرقت برده است.

سرهنگ حسين حسين زاده تصريح كرد: متهم كه با مستندات علمي پليس مواجه شد به ناچاربه این دزدی اقرارکرد و عنوان داشت، پس از بارگيري تابلو فرش ها وقتي از نفيس بودن و ارزش قيمتي بالاي آنها باخبر شدم به دليل نداشتن بارنامه در بين راه وسوسه شده و خودرو را به محل سكونتم در يكي از شهرستان هاي اصفهان آوردم و منتظر فرصتي بودم تا آنها را به يك شخص مطمئن به فروش برسانم.

رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: با اعترافات متهم خودرو خاور حامل 32 تابلو فروش نفيس دستباف ابريشمي كشف و ضبط و تابلو فرش ها به صاحبش بازگردانده شد.

وي بيان داشت: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل و با قرار صادره روانه زندان شد./س

برچسب ها: اصفهان ، کشف ، تابلو ، فرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.