رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت هلال احمر، طي هفتم تا 12 ماه محرم، 6 مرکز درماني در شهر کربلا از سوي مرکز پزشکي حج و زيارت مستقر شده و به ارائه خدمات به تمامي زائران، پرداخته است.

علي رياض در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: 7 تا 12 محرم، 6 مرکز درماني در کربلا از سوي مرکز پزشکي حج و زيارت مستقر و به زائران، خدمات ارائه مي دهند.
وي با بيان اينکه اعزام تيم هاي ويژه درماني به کربلا در دستور کار قرار دارد، افزود: از حضور پزشکان و متخصصان و پرستاران در اين راستا بهره مي جوييم تا ارائه خدمات به زائران بدون خلل انجام شود.
رياض در مورد بيشترين مشکلات زائران کربلا در روزهاي اخير، اعلام کرد؛ اکثر افراد قبل از عاشورا بدليل دردهاي عضلاني، پادرد، کمردرد و مشکلات تنفسي به اين مراکز مراجعه مي کردند، اما در خود روز عاشورا 400 مورد بخيه، 32 هزار مورد پانسمان سر، 7 مورد سرم درماني و 120 مورد بيمار بدحال داشتيم که به صورت موقت بستري و بعد از انجام اقدامات پزشکي و بهبود، مرخص شدند.
وي افزود: خوشبختانه طي اين مدت، هيچ گونه فوتي بين زائران گزارش نشده است و اين گروه پزشکي پس فردا به کشور باز مي گردند./ز
برچسب ها: ریاض ، درمانی ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار