ستاره اسبق تيم فوتبال چلسي معتقد است پپ گوآرديولا براي تكرار موفقيت هايي كه در بارسلونا كسب كرده به دردسر خواهد افتاد.

به  گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسكاري اسپرتز، رودگوليت مي گويد كاميابي هايي كه پپ گوآرديولا در بارسلونا بدست آورد براي او تكرار نشدني خواهد بود و اگر او راهي باشگاه ديگري شود احتمال ‌آنكه بتواند آنها را تكرار كند بسيار كم است و اين مايه سرافكندگي وي خواهد بود.

مالك ثروتمند آبي پوشان چلسي در حال حاضر به شدت به دنبال به خدمت گرفتن گوارديولا ست اما در حال حاضر بينتز اين سمت را برعهده دارد چرا كه سرمربي پيشين كه چلسي را قهرمانان جام قهرمانان اروپا كرده بود پس از يك دوره ناكامي هاي پياپي در ليگ برتر و ليگ قهرمانان اروپا از اين تيم اخراج شده است.

اما رودگوليت كه در حال حاضر در عنوان كارشناس و آناليزور براي رسانه ها فعاليت مي كند معتقد است رويه اي كه گوآرديولا را به موفق ترين سرمربي كاتالانها تبديل كرده است نمي تواند در ليگ برتر كارساز باشد و فقط مختص همان نئوكمپ است.
وي در اين ارتباط گفت: من احساس مي‌كنم آنچه پپ در بارسلونا انجام داد تكرار نشدني است چرا كه او در آنجا بازيكنان فوق العاده اي را در اختيار داشت همين موضوع سبب مي شود كه بتوان با قعطيت گفت تكرار اين موفقيت ها در باشگاهي ديگر با فرهنگي متفاوت غير ممكن خواهد بود.

وي در ادامه افزود: همه مي ‌دانند كه فرمول هاي متفاوت در فرهنگ هاي مختلف نتايج متفاوت خواهد داشت اين موضوع اثبات شده است.

رودگوليت همچنان بر خلاف نارضايتي و مخالفت اكثريت هواداران چلسي از اخراج دي متشو و به خدمت گرفتن بينتز اعلام كرد مالك اين باشگاه حق دارد هر نوع تصميمي كه لازم مي داند باي تيمش بگيرد و در اين ارتباط كاملا مختار است.

وي در اين ارتباط گفت: آبراموويچ در چلسي عملكرد بي نظيري داشته او چلسي را گسترش داده و براي آنها جام هاي فراواني را بدست آورده است در نتيجه حق دارد هر تصميمي كه فكر مي‌كند درست است را در ارتباط با تيمش بگيرد بنابراين كسي بنايد او را سرزنش كند چرا كه گاهي تصميم گيري كمي مشكل مي شود اما او هميشه توانسته تصميم درست را اتخاذ كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار