معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در کل استان اصفهان 287 امدادگر و نجاتگر در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با پوشش امدادی خود با عزاداران حسینی همراه شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، حیدر علی خانبازی در مورد فعالیت‌های پوششی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در 23 شهرستان استان اصفهان اظهار داشت: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) 186 نفر امدادگر و 101 نجاتگر از جمعیت‌های هلال احمر در کل استان اصفهان با پوشش‌های امدادی خود با عزاداران حسینی همراهی کردند.
وی با اشاره به اینکه 48 نفر کارکنان در این روزها خدمت‌رسانی می‌کردند، تصریح کرد: این تعداد توانستند 175 نفر را مورد خدمات درمانی خود قرار دهند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: از این تعداد که موردخدمات درمانی قرار گرفتند، 11 نفر به صورت سرپایی درمان و چهار نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
وی با بیان اینکه در این دو روز 10 دستگاه آمبولانس نیز اعزام شده بود، اضافه کرد: 18 دستگاه از خودروهای دیگر نیز به مناطق امدادی اعزام شدند که سه پزشک با آنها همراه و هفت ست تجهیزات را نیز با خود همراه داشتند.
خانبازی ادامه داد: در این دو روز 46 تخته چادر همراه با کفی نیز برای کمک‌رسانی مورد استفاده قرار گرفتب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.