خطوط هوايي نیوزلند در اقدامی خلاقانه تبلیغات فیلم "هابيت: سفر غيرمنتظره" اثر "پیتر جکسن" برعهده گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، هواپیمایی نیوزلند در اقدامی خلاقانه تبلیغات فیلم "هابيت: سفر غيرمنتظره" اثر "پیتر جکسن" را برعهد گرفت.
در این اقدام بی سابقه هواپیمایی نیوزلند تصویر شخصیت ها و پوستر فیلم "هابيت: سفر غيرمنتظره" را بر روی بدنه ی هواپیماها حک کرد و علاوه بر این دستمال ها و ظروف  مورد استفاده در این هواپیمایی نیز با استفاده از نقوش این شخصیت ها طراحی شده است.
داستان فیلم "هابیت: سفر غیر منتظره" دنباله زندگینامه "بیلبو بگینز" خواهد بود، که وارد داستانی حماسی درباره تسخیر شدن سرزمین پادشاه کوتوله ها می شود که مدت ها پیش توسط اژدهاي "اسمائوگ" فتح شده است.
بعد از آمدن "گاندالف خاکستری" در دهکده هابیت ها، "بیلبو" وارد دسته ای به نام سیزده کوتوله می شود که توسط جنگجویی افسانه ای به نام "تورین اواکنشیلد" رهبری می شود.
اما مسیر آن ها از جنگل وحشی می گذرد که در آنجا با غول ها، خائنین، اجنه، عنکبوت های غول پیکر، جادوگران، سگ ها گرگ نما رودرو خواهند شد.
اگرچه هدف این ماجراجویان رسیدن به شرق و کوه لونی است اما قبل از آن باید از تونل گابلین جایی که بیلبو با شخصیتی که زندگی خودش و اطرافیانش رو عوض می کند یعنی "گالم" ملاقات می کند. اینجاست که بیلبو حلقه ی قدرت را پیدا می کند و با "گالم" همراه شده به سفرشان ادامه می دهند.
این فیلم 14 دسامبر روی پرده سینماها خواهد رفت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.