مدیر امور برق شهرستان فارسان گفت: شبکه‌های برق‌رسانی این شهرستان اصلاح و نوسازی شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سجاد احمدی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات برق این شهرستان، اظهار داشت: به گفته کارشناسان صنعت برق، فرسودگی خطوط انتقال برق ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد که خاموشی‌های پی در پی یکی از پیامدهای آن است، برهمین اساس با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار شبکه‌های برق‌رسانی این شهرستان اصلاح شد.

این مسئول با بیان اینکه فرسودگی خطوط انتقال برق موجب هدرروی انرژی می‎شود، گفت: در عصری که مهم‌ترین دغدغه و کشمکش جهان، دستیابی به انرژی‌های پایدار و ارزان قیمت است، به هدر رفتن و اتلاف این انرژی‌ها به دور از انصاف و عدالت است.

احمدی با اشاره به اینکه بیشترین میزان هدر روی انرژی برق در کشور مربوط به توزیع برق است، افزود: اگر این وضعیت اصلاح شود به میزان قابل توجهی از مشکلات هدر روی انرژی برق کشور مرتفع خواهد شد.

مدیر امور برق شهرستان فارسان تصریح کرد: در راستای اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق فارسان 875 لامپ در شش ماهه نخست امسال تعویض شد.

وی با اشاره به پروژه‌های انجام شده در راستای نوسازی شبکه‌های برق این شهرستان، گفت: رگلاژ و اصلاح 17 کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط، اصلاح 60 اصله تیر   و 40 مورد رفع حریم از شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط از جمله پروژه‌های انجام شده  برای نوسازی شبکه‌های این شهرستان محسوب می‎شود.

این مسئول اذعان داشت: این شهرستان 28 هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد./ج1

برچسب ها: شهرکرد ، برق رسانی ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.