معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری به آسفالت راه های روستایی استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید حسن میر شفیع در باز دید از پروژه های بخش راه استان از آسفالت 86 کیلومتر راه روستایی استان ازابتدای امسال تا کنون خبردادو گفت: انتخاب پیمانکار برای اجرای 7 پروژه از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای جبران عقب ماندگی آسفالت راه روستایی در استان است.

وی درپاسخ به این سوال که برای جبران عقب ماندگی آسفالت راه روستایی در استان چه اقداماتی صورت گرفته،اظهارداشت: در این خصوص علاوه بر اعتبارات استانی 80 میلیارد تومان نیزدر مدت 3 سال برای آسفالت راه روستایی این استان از محل سفر مقام معظم رهبری اختصاص می یابد.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی همچنین درادامه بابیان اینکه هم اکنون 97 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت شده است تصریح کرد: این 97 هزار کیلومتر برابر با 65 درصد از راه های روستایی بالای 20 خانوار کشور است .

میر شفیع با اشاره به انجام پروژه ها در آسفالت راه روستایی افزود : با سپری شدن فصل سرما و تامین اعتبار روند آسفالت راه روستایی کشور افزایش می یابد./س

برچسب ها: راه ، اعتبار ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.