مدیر عامل تیم فوتبال راه آهن تهران از جذب بازیکن در نیم فصل خبر داد و اظهار داشت: تیم راه آهن در امر گلزنی با مشکل مواجه است بنابراین به دنبال رفع اين ضعف هستيم.

رئیسی کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  تیم راه آهن تمرینات منظم و فشرده ای را برای مصاف با تیم  صبای قم در چارچوب رقابت های هفته ی 16 رقابت های لیگ برتر انجام داده است و سرمربی تیم با  اختیاران کامل برای موفقیت و صعود تیم به مراحل بالاتر جدول رده بندی  تمام تلاش خود را به کار گرفته است و بازیکنان  تیم انگیزه ای یابد برای پیروزی مقابل صبای  قم برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد:  شرایط تیم فوتبال راه آهن  طبق بررسی  های که انجام شده  در مقایسه با سال گذشته  در اخذ نتیجه 20 درصد عملکردی مناسب تر داشته است البته شرایط تیم در امر امتیاز گیری در بازی های ابتدایی به نسبت دیدارهای  اخیر بهتر بوده است.
 
رئیسی کیا تصریح کرد:  تیم راه آهن تهران در رقابت های لیگ دوازدهم در جایگاهی  مناسب تر از سال گذشته قرار گرفته است و به طور حتم در بازی های آینده با ارائه بازی  های قابل قبول  و اخذ امتیازات هم شرایطمان را در جدول  رده بندی بهبود بخشیم.

مدیر عامل راه آهن تصریح کرد: تیم راه آهن تهران در خلق موقعیت های خطرناک به نسبت سایر تیم ها رکورد دار است متاسفانه مهم ترین مشکل تیم در حال حاضر عدم  استفاده از موقعیت های ایجاد شده است و بازیکن تمام کننده در تیم راه آهن در این پست نداریم البته اقداماتی در خصوص رفع این مشکل در نیم فصل انجام خواهیم داد.

رئیسی کیا افزود:  تیم راه آهن علاوه بر ضعف در خط حمله در چندین پست دچار ضعف می باشد بنابر این در تعطیلات نیم فصل  به طور حتم  ضعف های سایر پست های ضعیف تیم را با جذب بازیکن  حرفه ای جوان و با تجربه رفع می کنیم.

وی ادامه داد:  مسئولان باشگاه  در حال حاضر  در خصوص تعداد بازیکنان در حال جذب در نیم فصل تصمیماتی اتخاذ نکرده اند اما درصد هستیم بازیکنان  مورد نیاز را  جذب کنیم و به هیچ عنوان بدنبال  نام بازیکنان نیستیم.
 
مديرعامل تيم فوتبال راه آهن تهران تصريح کرد: در خصوص اینکه  در چه پست هایی خواهان  به خدمت گرفتن بازیکن جدید هستیم ترجیح می دهم دررسانه ها  صحبتی بیان نکنم  و این مسئله  با جذب قعطی بازیکنان موکول می کنم.

رئيسي کيا خاطرنشان کرد: تیم راه آهن تهران  برای شکست تیم صبای قم و کسب امتیاز  از این تیم به نامه ی مشخص دارد و خوشبختانه  به غیر از زارعی  که در دیدار هفته ی15  با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه اخراج شده است محروم  و مصدوم دیگری نداریم./مح
برچسب ها: مدیر ، عامل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار