اعضای تیم استقلال در شرایطی برای اغاز نیم فصل دوم اماده می شوند که حرف و حدیث ها در خصوص مشکلات مالی این تیم ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال پس از جذب اسپانسر و حامي مالي با شرايط متفاوتي روبرو شدند اما اين مشكلات با جذب اسپانسر حل و فصل نشد و ادامه پيدا كرد زيرا اعضاي تيم استقلال بدليل مشكلات قبلي و همچنين شرايط فعلي خود با اوضاعي روبرو شدند كه ناچار بودند كه مشكلات خود را از طريق كمك و حضور افراد ديگري در تيم حل كنند زيرا مشكلات مالي كه قرار بود توسط اعضاي هيئت مديره تيم استقلال كه به تازگي وارد تيم شدند حل وفصل شود به نتيجه نرسيد و مشكلات حل نشده باقي مي ماند تا زماني كه اوضع براي اين تيم با تغيراتي روبرو شد زيرا امير قلعه نويي شخصاً وارد ماجرا شد و گفتگويش با پرهام كه دوست قديمي وي است مشكلات را تا حدودي حل و فصل كرد زيرا با ورود وي به اين ماجرا پرهام به استقلال آمد تا اعضاي اين تيم را همراهي كند قرار است اين عضو در امور اقتصادي به آبي ها ياري رساند و در نيم فصل دوم مشكلات اين تيم را مرتفع سازد.
شايان ذكر است؛ اعضاي هيئت مديره تيم استقلال موافقت رسمي و قطعي خود را با حضور اين عضو اعلام نكردند وبه نظر مي رسد كه آنها خيلي از اين اتفاق رضايت ندرند زيرا معتقدند كه اعضاي باشگاه و مسئولان بايد اين مشكلات را حل كنند و به حضور افراد ديگر اميدوار نباشد.
**زنيدپور در فهرست مازاد سپاهان قرار گرفت
 ميلاد زنيدپور هافيك سپاهان اصفهان كه قرار بود در اين تيم بماند و يك نيم فصل ديگر را نيز در سپاهان سپري كند، اما اين اتفاق قرار نيست رخ دهد و اين بازيكن قرار است از اين تيم جدا شود واين موضوع آبي ها را بر آن داشته است كه مذاكرات مجدد خود را آغاز كنند.
براساس اين گزارش؛ ميلاد زنيدپور مدتهاست كه مورد نظر امير قلعه نويي است، اين بازيكن در فهرست آبي ها قرار دارد واز آنجا كه سپاهان با آبي ها دچار مشكلات در اين خصوص به اعضاي اين تيم اولتيماتوم داده بود در حال حاضر و پس از حضور زنيدپور در فهرست مازاد سپاهان شرايط براي اعضاي تيم استقلال متفاوت شده است زيرا آبي ها در اين خصوص وارد گود شدند تا بتوانند اين هافيك را جذب كنند از طرفي سپاهاني ها خواستار اين شدند كه زنيدپور تيم نيم فصل دوم خود را معرفي كند تا بتوانند با آنها وارد مذاكره شوند اما استقلال با ديگر تيمهاي خواهان زنيدپور متفاوت است زيرا اعضاي تيم سپاهان با اعضاي تيم استقلال مشكل دارند اين موضوع عامل اين است كه براي نذاكره با آبي ها دچار مشكلات جدي شوند. از طرفي زنيدپور براي حضور در استقلال بي تمايل نيست و از آنجا كه امير قلعه نويي در استقلال حضور دارد احتمال اين كه زنيدپور بصورت اتفاقي استقلال شود وجود دارد. نكونام از محروميت فدراسيون گريخت جواد نكونام هافبك تيم استقلال با شرايط خاصي از زمين مسابقه با سپاهان اخراج شد و اعتراض و رفتار عجيب وي عاملي شد كه گزارش از طرف ناظر و داور بازي به كميته انضباطي ارائه شود اما اين گزارش عاملي شد كه اين بازيكن تصور كند كه براي بازي بعدي استقلال محروم است.
 براساس اين گزارش؛ جواد نكونام در حالي از محروميت گريخت كه قرار بود اين اتفاق رخ دهد زيرا اعضاي فدراسيون پس از بررسي هاي لازم به اين نتيجه رسيدند، كه بدليل بدليل محروميت سياوش اكبرپور در ديدار با سپاهان از اين اتفاق بگذرد تا استقلال با شرايط متفاوت براي ادامه بازي هاي ليگ آماده شود زيرا محروميت اكبرپور حرف و حديثهاي بسيار زيادي را در پي داشت و عاملي شد كه آبي ها از اين محروميت بگريزند و عدم حضور نكونام به همان يك ديدار با پيكان ختم شود و وي براي بازي با فولاد خوزستان مشكل خاصي نداشته باشد. اين بازيكن قرار است در تركيب استقلال به ميدان برود زيرا امير قلعه نويي در حال حاضر با مصدوميت چند بازيكن مهم و مثمر ثمر خود روبرو است و در صورت محروميت جواد نكونام با شرايط به مراتب نامناسب تري روبرو مي شد كه به نفع استقلال و اعضاي كادر فني اين تيم نبود. شايان ذكر است؛ اين بازيكن قرار است در كنار ساموئل و بائو استقلال را در خط مياني آبي ها در بازي با فولاد همراهي كند.
**فرار ميداودي از فهرست سياه امير قلعه نويي ميلاد ميداودي، مهاجم تيم استقلال اب شرايط خاصي اين تيم را همراهي مي كرد وي در تمرينات حضور مثمرثمر داشت اما در تركيب استقلال قرار نمي گرفت تا در شرايط براي حضورش در اين تيم براي نيم فصل دوم سخت تر از قبل شود.
براساس اين گزارش؛ ميلاد ميداودي، با شرايط خاصي روبرو شده است زيرا از سوي سرمربي استقلال مورد غضب قرار گرفته است، اين بازيكن با اوضاعي روبرو شد كه نتوانست در تركيب استقلال براي مدتي طولاني به ميدان برود اما اين اتفاق در حالي است كه اين بازيكن با اعتراض، شرايط را براي خود تغيير داد زيرا حضور مهاجمان ديگر در تركيب تيم وي را با مشكل روبرو ساخت و به عدم حضورش در تمرينات استقلال اشاره كرد، اما پس از مدتها حضور اين بازيكن در تركيب تيم استقلال عاملي شد كه شرايط براي وي با تغييراتي عمده روبرو شود زيرا اين بازيكن كه قرار بود نيم فصل دوم از جمع آبي ها جدا شودبا شرايط متفاوتي روبرو شده است زيرا در حال حاضر از فهرست اين تيم تيم حذف نشده است و اميدوار به ماندن در اين تيم است. از طرفي امير قلعه نويي در نظر دارد كه بازيكنان جديد خود را جذب كند كه در خط حمله به وي ياري برسانند اما اين درحاليست كه اگر موفق به جذب نفرات مورد نظر خود نشود براي ماندن ميداودي در استقلال مشكل خاصي وجود ندارد.
**ارسال مدارك شكايت به فيفا تا دور روز ديگر
اعضاي تيم استقلال با شرايط روبرو شدند كه بايد به وضعيت شكايت رودريگو توزي برزيلي رسيدگي كنند اما اوضاع به گونه اي دست كه آنها از فيفا اخطار دريافت كردند و مهلت زيادي براي ارسال مدارك لازم به فيفا براي دفاع از حق خود ندارند.
براساس اين گزارش؛ اعضاي باشگاه استقلال در خصوص شرايط كه توزي در اين تيم ايجاد كرد پيگيري هاي لازم را انجام ندادند زيرا معتقدند كه اين بازيكن، بصورت غير قانوني تمرينات تيم استقلال را ترك كرده است و نبايد چنين اقدامي را انجام مي داد به همين دليل بايد توسط مسولان در فيفا محكوم شود اما از طرفي توزي اعلام كرده است كه باشگاه استقلال براساس قوانين موجود براي حضور بازيكنان خارجي در يك باشگاه به تعهدات خود عمل نكرده است واين موضوع شرايط را براي وي دچار مشكلات جدي كرده است. اين بازيكن خواستار پولش شده است وآبي ها نيز معتقدند كه وي بر اساس حضورش در استقلال يك قسط از قرار دادش را دريافت كرده است و شكايت وي اصولي نيست.
گفتني است؛ اعضاي تيم استقلال مدعي شدند كه مدارك لازم را ارائه مي كنند تا زماني كه نتيجه لازم گرفته شده و رأي اعلام شود اما بازيكن سابق اين تيم مدعي است كه حق با اوست و آبي ها متهم اين پرونده شكايت هستند. مهدي نظري تحت شرط معاوضه به تهران مي آيد محمد مهدي نظري هافبك تيم فجر سپاسي جزء نفراتي است كه قرار است براي نيم فصل دوم راهي تيم استقلال شده واين تيم را همراهي كند اما اين اتفاق هنوز قطعي نشده است زيرا بحث حضور وي در اين تيم شرايط خاص انجام مي شود واين بازيكن نمي تواند بصورت قطعي جذب استقلال شود. براساس اين گزارش؛ نظري با موافقت ياوري براي حضور در استقلال روبرو شده است اما اين در حالي است كه اين بازيكن اعلام كرده است صحبتهاي لازم را با مسئولان و سرمربي تيم فجر انجام داده است و شرايط براي حضورش در اين تيم مهيا است اما اين اتفاق در حالي مي تواند رخ دهد كه نظري بتواند با موافقت مسئولان تيم استقلال براي حضور يك بازيكن از اين تيم در فجر سپاسي روبرو شود زيرا پس از جدايي حقيقي و احتمالاً محمدرضايي، نظري تنها مي تواند، با شرايط خاص از اين تيم جدا شده و راهي تيم استقلال شود اين در حالي است كه آبي ها هنوز براي جدايي يك بازيكن از تيم خود تصميم گيري نهايي را انجام ندادند واين در حالي است كه مسئولان تيم فجر تنها در صورت معاوضه يك بازيكن ديگر با حضور نظري در استقلال موافق هستند واگر اين شرايط مهيا نشود وي را به استقلال نمي دهند اين درحاليست كه آبي ها شرايط پرداخت مبلغ مالي به اعضاي تيم فجر را نيز ندارند. /ق
برچسب ها: استقلال ، اخبار ، زنیدپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار