مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس زمان بهره برداری از ورزشگاه میانرود شیراز را شهریور 92 اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس غلامرضا کمانه در خصوص آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه میانرود، گفت: در حال حاضر این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه عدم تخصیص اعتبارات مهر ماندگار باعث به تاخیر افتادن زمان افتتاح این پروژه شده، یادآور شد: ساخت ورزشگاه میانرود طی چند سال گذشته با مشکلات فراوانی همراه بود که خوشبختانه طی چند ماه گذشته فعالیت در این مجموعه سرعت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در پاسخ به این سئوال که این ورزشگاه باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد، تاکید کرد: زمانیکه اعتبارات به این پروژه تخصیص یافت می توانیم روند عملیاتی این پروژه را سرعت دهیم.

کمانه تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی ورزشگاه میانرود را نیمه کاره تحویل نخواهیم گرفت.

وی افزود: هر زمان که پول را به ما بدهند 10 ماه دیگر ورزشگاه کامل و تکمیل خواهد شد و در غیر این صورت زمان مشخصی را نمی توانیم برای افتتاح آن اعلام کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص ورزشگاه شش هزار نفری شیراز نیز گفت: این ورزشگاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که خوشبختانه زمینی در بزرگراه حسینی الهاشمی در این خصوص مشخص شده است.

کمانه در خصوص زمان اتمام این پروژه نیز تصریح کرد: شرکت توسعه و تجهیز وظیفه ساخت این مجموعه را بر عهده دارد و زمان ساخت و ساز این مجموعه را دو سال اعلام کرده است./س


برچسب ها: ورزشگاه ، میانرود ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.