جک تیلور بازیکن تیم بسکتبال کالج گرنیل در لیگ ncaa با 138 امتیاز خود تحسین بزرگانی مثل سبرون و کوبی برایانت را هم بر انگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ظرف چند روز بازی عجیب جک تیلور بازیکن 22 ساله تیم بسکتبال کالج گرنیل دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی را تسخیر کرد این بازیکن جوان با ثبت رکورد 138 امتیاز در یک بازی لیگ 3  ncaa عنوان آقای 138 امتیازی را به خود اختصاص داد.

108 شوت تیلور در این بازی باعث شد کارملو آنتونی ستاره NBA که به خاطر اقدام به شوتهای زیادش معروف است به شوخی بگوید از این به بعد هر کس در مورد تعداد شوتهای زیادش بپرسد، تاکید می کند که یک نفر 108 شوت در یک بازی داشته است.

اما لبرون جیمز واکنش جالب تری به امتیازات تیلور دارد ستاره میامی با "عالیجناب" خواندن وی تاکید می کند به تماشای 2 بازی علاقه مند است، اول بازی که چمبر لین افسانه ای در آن 100 امتیاز به دست آورده و به بازی جک، عالیجناب جک! لبرون جیمز تنها کسی نبود که تحت تاثیر امتیازات تیلور قرار گرفت. کوبی برایانت که در سال 2006، 81 امتیاز مقابل تورنتو به دست آورده بود می گوید: "واوو" این تاثیر بر انگیز و دیوانه وار است هیچ اهمیتی به سطح مسابقاتی که تیلور در آن امتیاز آورده نمی دهم.

به دست آوردن 138 امتیاز در یک بازی غیر عادی است.

تیلور در حالی با میانگین 8/3 امتیاز در هر دقیقه رکورد جدیدی را ثبت کرد پیش از این هم سابقه امتیاز آوری دیوانه وار را داشته و قبل از شروع فصل جدبد مربی تیم از ظهور یک ستاره گلزن جدید در تیمش خبر داده بود./آق

برچسب ها: تمجید ، جک تیلور ، بزرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار