سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی اظهار داشت: نبود سرمربی نقطه ضعف بزرگی برای تیم است که امیدواریم قبل از بازی با الوند همدان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سیدهاشم حسینی گفت: بازیکنان ابومسلم در تبریز مقابل تیم گسترش فولاد بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر وضعیت سرمربی تیم مشخص بود در این بازی بازنده نبودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر اصغر جانداری تنها مانده ولی همچنان تمرینات تیم در حال انجام است و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت مالکیت و سرمربی مشخص شود تا تیم در شرایط منطقی تر به کار خود ادامه دهد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی بیان کرد: حسن شعبانی که در دیدار قبل مصدوم بود به همراه بقیه بازیکنان در حال حاضر در چمن زمین کارگران مشغول تمرین هستند و فردا با هماهنگی هیات فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) نیز تمرین خواهند کرد تا برای بازی روز پنجشنبه 9 آذر ماه جاری مقابل الوند همدان آماده شوند.

حسینی افزود: پس از این بازی در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان تیم فوتبال قعر جدولی ماشین سازی تبریز خواهیم بود.

یادآوری می شود: تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی گروه الف دسته یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد./س

برچسب ها: سرمربی ، ضعف ، ابومسلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.