فرمانده پلیس راه استان اردبیل از ممنوعیت تردد در محور اردبیل – آستارا به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سرهنگ معراج ظهیری افزود : ممنوعیت تردد در این محور به مدت سه روز و از ساعت 12 دیشب آغاز شده و تا ساعت 12 روز پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این محدودیت شامل تردد هر گونه خودرو سنگین شامل کامیون و کامیونت و.. است، افزود: به غیر از کامیونهای حامل سوخت و موادغذایی فاسدشدنی تردد تمام خودروهای سنگین در این محور به صورا رفت و برگشت ممنوع خواهد بود.

به گفته فرمانده پلیس راه استان تسهیل در ورود مسافران و عزاداران کشوری که سالانه در روزهای تاسوعا و عاشورا در این استان حضور می یابند، از مهمترین دلیل ممنوعیت تردد می باشد.

ظهیری با بیان اینکه سالانه هزاران مسافر با استفاده از خودروهای شخصی برای حضور در عزاداری حضور می یابند، گفت: با توجه به موقعیت این محور و قرار داشتن گردنه حیران در آن تلاش می شود بار ترافیکی مسیر با اعمال قانون ممنوعیت تردد خودروهای سنگین که تردد را کند می کنند، کاسته شود.

وی افزود: سایر محورهای ارتباطی استان از جمله اردبیل – سرچم به عنوان مهمترین محور دسترسی استان به مرکز کشور باز بوده و تردد در آن به صورت معمول جریان خواهد داشت./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.