مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی زیربنایی است و باید جامعه به این سمت سوق داده شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی اظهار داشت: در حال حاضر ایران در وضعیت جنگ است اما جنگ در حیطه مسائل اقتصادی مطرح است و باید در این زمینه همه به میدان بیاییم.

وی افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باید بکوشیم تا همه به میدان بیایند و در این عرصه نیازمند همدلی و فرهنگ‌سازی زیادی هستیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین شیوه برای مقابله با خدعه‌های اقتصادی دشمن است، خاطر نشان کرد: باید کوشید تا با این ایده با خدعه‌های استکبار جهانی در محاصره اقتصادی مقابله کنیم و همه مردم در این زمینه باید همراهی کنند تا تاثیرات این مبارزه بیشتر شود.

حمیدی‌نسب خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی است و تنها راه شکست این محاصره‌ها مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با گوش به فرمان بودن به دستورات مقام معظم رهبری در این جنگ تمام عیار گام‌های مثبتی برای شکستن دشمنان برداریم.

وی گفت: باید کوشید تا در عرصه داخلی با اتکا به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گامی اساسی در خودکفایی ایران برداریم و روز به روز وابستگی خود را به غرب و خارج از کشور محدودتر کنیم./ج1

برچسب ها: خوزستان ، شوشتر ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.