پارک علم و فناوری گیلان گواهی سیستم مدیریت کیفیت ایزو ISO 9000-2008 از شرکت BRS و tuv-nord و سیستم نظام آراستگی سازمانی را از شرکت tuv-nord اخذ کرده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در نشستی که با حضور دکتر متقی طلب رئیس پارک علم و فناوری و نمایندگان کمیته های 5S این پارک برگزار شد، دکتر متقی طلب از نماینده شرکت توف نورد که در انجام و پیاده سازی این سیستم همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، همگان را به ارتقای کیفیت معنوی زندگی در کنار ارتقای کیفیت مادی دعوت نمود و زندگی و شهادت سالار شهیدان را بعنوان بهترین شاخص جهت ارزیابی خود و جایگاه کیفیت زندگی معنوی و مادی هر آزاده ای دانست.

رئیس پارک علم و فناور ی گیلان افزود: در حال حاضر حرکت یک دهه فعالیت پارک علم و فناوری گیلان، مبتنی بر حرکت سیستمی بوده و اکنون نیز به دنبال ارتقای کیفیت این حرکت می باشد و وجود مسئولیت های ملی و بین المللی که بر عهده پارک علم و فناوری گیلان است، نشانه عملکرد و تلاش همکاران پارک است که خود به وجود ساختار سیستمی در سازمان اشاره می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه مدیریت پارک علم و فناوری گیلان بسیار علاقه مند به پیاده سازی مدیریت کیفی نظام آراستگی سازمانی در محیط کار، مطابق با ساختارهای بین المللی است، چرا که با توجه به مسئولیت های بین المللی، ورود به این عرصه قطعا نیازمند داشتن الزامات خاص خود می باشد که در این راستا درخواست همه همکاران داشتن مجموعه ای در قامت یک مرکز بین المللی است.

بنا بر این گزارش، سیستم مدیریت کیفیتISO 9000 از سال 1388 تا کنون در پارک مستقر شده و گواهی این استاندارد از شرکت BRS دریافت و در سال 1390، موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO9000-2008 گردیده و امسال توسط شرکت مشارکتی توف نورد مجدداً مورد ممیزی قرار گرفت و موفق به اخذ این گواهی استاندارد برای سال 1391، شد .

همچنین کمیته نظام آراستگی سازمانی در محیط کار (5S) از مرداد ماه سال 1390 با انتخاب مشاور جهت استقرار این نظام آغاز به کار نمود و طی آموزش کارکنان در استقرار نظام آراستگی سازمانی و تدوین دستور العمل های آن به اجرای دوره ای S1,S2,S3 توسط کارکنان انجامید و امروز با اجرای ممیزی توسط شرکت توف نورد موفق به اخذ گواهی استقرار نظام آراستگی سازمانی(5S) شد. /ع2
برچسب ها: علم ، فناوری ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار