فرمانده نیروی دریایی ارتش، در پاسخ به این سوال که عکس‌العمل نداجا در قبال شیطنت‌های احتمالی آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس چه خواهد بود، گفت: با تاکتیک عاشورایی، پاسخ آن‌ها را خواهیم داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، امیردریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار نامه‌، از حضور بیست‌وسومین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و تنگه باب‌المندب خبر داد و گفت: حضور در دریاهای آزاد جزو اصلی‌ترین فعالیت‌های ماست.

وی ادامه داد:‌ اکنون ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» و ناو شکن جمهوری اسلامی ایران «بوشهر» در خلیج عدن و تنگه باب المندب در حال گشت‌زنی هستند و این روند ادامه خواهد داشت.

سیاری با تاکید بر لزوم حضور ایران در صحنه‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: دریا صحنه بین‌المللی و محل رشد و توسعه کشور است. به قول فرمانده کل قوا،‌ دریا فوائد راهبردی و کلان برای همه ملت‌ها دارد. پس ما در عرصه دریا حضور خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به این سوال که عکس‌العمل نیروی دریایی نسبت به شیطنت‌های احتمالی آمریکا در آب‌های خلیج‌فارس چه خواهد بود، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما 100 درصد آمادگی داریم و با تاکتیک عاشورایی، پاسخ آن‌ها را خواهیم داد. فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند: «عاشورا درس می‌دهد که جبهه دشمن، با همه توانایی‌های ظاهری بسیار آسیب‌پذیر است.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.