معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ملت ایران با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان تسلیم نخواهند شد و درون همین تحریم‌هاست که توانمندتر می‌شویم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ابراهیمی در مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی ایران منبعث از نهضت امام حسین (ع) است، افزود: جهادگران مدافعان خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند که با تأسی از مکتب و فرهنگ بسیجی به عنوان ایدئولوژی اسلامی کارنامه درخشانی را در تاریخ کشور از خود به یادگار گذاردند.

وی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، نقش خواص در دوران آن حضرت و جامعه اسلامی ما و جهان اسلام را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: عاشورا می‌خواهد به ما درس بصیرت دهد تا حق را از باطل تشخیص دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ملت ایران با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان تسلیم نخواهند شد و درون همین تحریم‌هاست که توانمندتر می‌شویم.

ابراهیمی هم‌افزایی، وحدت و آرامش را در زمان تحریم‌ها و در اقتصاد مقاومتی تعیین کننده دانست و افزود: همه ما باید با پیروی از عمود و ستون انقلاب « مقام معظم رهبری» در این جایگاه صیانت کنیم./س

برچسب ها: تحریم ، ملت ، توانمندتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.