مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی گفت: سامانه 2020 عمران سرا یکی از طرح های ارائه خدمات بهتر به کارگران در دستور کار قرار گرفته است.

حسین زارع صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: 2020 به این معنی که دراین طرح کارگران شناسایی شده و برای آنها پرونده تشکیل می شود.
وی تصریح کرد:  برای تعیین سطح مهارت به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می شدند  و با هماهنگی  شهرداری از آنها آزمون مهارت گرفته می شود.
 وی با اشاره به اینکه کارگران نیاز به آموزش داشته باشند به آنها آموزش داده می شود گفت: پس از قبول شدن در آزمون مهارت کارت شناسایی برای آنها صادر می شود  که این کارت مهارت و هدایت کارگر را مشخص می کند.
همچنین پس از صدور کارت شناسایی بر اساس این کارت می توانند از خدمات بیمه استفاده کنند ،یعنی می توانند به سازمان  تامین اجتماعی مراجعه کنند و مزایای بیمه کارگران ساختمانی بهره مند شوند.
  مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: در این سامانه 4 شماره ای که طرحش دنبال شده است قرار است بنگاه هایی شکل بگیرد تا تعدادی از این کارگران تحت پوشش بگیرند و واسط افرادی باشند که نیازمند به کار این کارگران هستند./ز
برچسب ها: واسط ، کارگران ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار