مناسبت فرا رسیدن ایام محرم مجموعه نمایشگاهی بصیرت عاشورایی، در سی و هفت بقعه متبرکه مازندران در حال برگزاری است.

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف مازندران درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این پوستر ها را مجتمع فرهنگی و پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه تهیه کرد و در بقاع متبرکه استان به نمایش گذاشته شده و تا پایان محرم ادامه دارد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری افزود: این مجموعه نمایشگاهی مطالبی چون دست آوردهای عاشورا، عاشورا، صحنه عبرت، شعاع بصیرت، از جنس نور، پرتو عترت، یا لیتنا کنا معک، رد پای گذشته، تیر شبهه، پای درس عاشورا، پیام فوری عاشورا برای امروز، دو عامل آفت زا، دشمن همراه، عبیدالله بن حُرّ جعفی، بصیرت لحظه ها، وصیت عاشورایی، عاشورا پرگاری برای ترسیم عشق، ما و انقلاب اسلامی و ... بصورت تابلوهایی زیبا به چاپ رسیده است.

سرپرست اداره کل وقاف و امور خیریه مازندران در بازدید از امامزادگان سوادکوه بر مشارکت عمومی مردم در تبدیل این اماکن به قطب فرهنگی تاکید کرد.

حجت الاسلام ستار علیزاده، ضمن استماع مسائل و امورات جاری مربوط به این امامزاده توسط هیئت امنا برمشارکت عموم مردم بویژه نیروهای فرهنگی و قرآنی در مراسمات و برنامه ها در بقاع متبرکه تاکید کرد.

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: 256 شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ عاشورا فعال هستند و همه ما می دانیم که عامل موفقیت شیعه در جهان استمرار فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن این فرهنگ است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.