داشتن احساسات مثبت‌تر در جوانان، كاميابي و ثروت را در آينده براي آنان به ارمغان مي‌آورد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران وب‌دا، به نقل از نشريه ساينس ديلي، محققان دانشگاه وارويك با بررسي 15000 نوجوان و بزرگسال جوان در آمريكا مشاهده كردند افرادي كه از زندگي خود ميزان رضايتمندي بيشتري دارند به كسب درآمد بيشتري ترغيب شده و در آينده به افراد ثروتمندتري تبديل مي‌شوند.
 
بخشي از اين مطالعه به اين واقعيت پرداخته است كه جوانان خوش‌بين و شاد با احتمال بيشتري براي اخذ مدارك، پيدا كردن كار و ارتقاي سريع‌تر رشد در آينده در مقايسه با همتايان افسرده خود قرار مي‌گيرند و به همين دليل افراد شادتر، ثروتمندتر مي‌شوند.
 
نتايج حاصل از اين گزارش حاكي است حتي كودكان در حال رشد در همان خانواده جوانان شادتر به سمت كسب درآمد بالاتري گرايش پيدا مي‌كنند و در اين ميان علاوه بر شادي عوامل مهم ديگر مانند آموزش و پرورش، سلامت جسمي، آي‌كيو و اعتماد به نفس نيز دخيل هستند.
 
به گفته محققان اين تحقيقات مهم‌تر از همه به عموم مردم به ويژه والدين سفارش مي‌كند كه رفاه عاطفي كودكان و نوجوانان براي به دست آوردن موفقيت‌هاي آنان در آينده، نكته‌اي بسيار كليدي است كه اين دليل مهمي براي اطمينان پيدا كردن از ايجاد يك محيط عاطفي سالم در خانه است./ع2
برچسب ها: شادی ، زندگی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار