مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت پایگاهی در منطقه «اوزنه» و دلیچای نیازمند واگذاری زمینی مناسب است.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در صورت مساعدت مسئولان منابع طبیعی شهرستان و استان در واگذاری زمین، مجموعه راه و شهرسازی برای ایجاد پایگاه امداد و نجات در آن منطقه آماده است.

وی با اشاره به خطرات جاده ‌‏ای منطقه دلیچای در محور دماوند- فیروزکوه خاطرنشان کرد: محور دلیچای از نقاط حادثه‏‌خیز جاده‏ های استان تهران است.

واحدی اضافه کرد: در حال حاضر، پایگاه امداد و نجات امین‏ آباد در فیروزکوه برای استقرار سایر دستگاه‏ های امدادی از شرایط خوبی بهره‌‏ مند است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح و تحویل 20 هزار واحد مسکن مهر این استان در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: این تعداد واحد طرح مسکن مهر در نقاط مختلف استان تهران به متقاضیان واگذار می ‏شود.

وی ادامه داد: طرح‏ های مسکن مهر از جمله پروژه ‏های ملی دولت‏ های نهم و دهم برای خانه‌ دار شدن اقشار کم‏ درآمد جامعه است.

واحدی اضافه کرد: خوشبختانه آغاز این نهضت بزرگ خانه‌‏ سازی به آرزوی دیرینه داشتن خانه برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه، جامه عمل پوشاند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران افزود: بر اساس زمان‌‏ بندی ‏های انجام ‏شده، 20 هزار واحد مسکن مهر تا دهه مبارک فجر امسال تحویل متقاضیان می ‏شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.