عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در رابطه با حضور رييس جمهور در مجلس طي هفته آينده گفت: حضور رئيس جمهور در روز سه شنبه براي پاسخ گويي به سوالات نمايندگان است.

زهره الهيان عضو كميسون امنيت ملي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در رابطه با حضور رئيس جمهور در روز سه شنبه هفته آينده در مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور رئيس جمهور در مجلس به دنبال سوالات نمايندگان است و به نظر مي رسد اين مساله با توجه به رسانه اي بودن سوالات و مطالبه برخي نمايندگان مجلس براي پاسخ گويي رئيس جمهور، جدي است.

وي ادامه داد: حضور رئيس جمهور فرصتي است كه وي توضيحاتي درباره روند فعاليت هاي دولت و سوالات نمايندگان ارائه دهد.

الهيان در رابطه با اينكه پرسش از رئيس جمهور در صحن علني مجلس و يا كميسيون امنيت ملي برگزار خواهد شد خاطرنشان كرد: طبق آئين نامه داخلي مجلس پرسش از رئيس جمهور در صحن علني مجلس برگزار مي شود.

حضور روز سه شنبه محمود احمدي‌نژاد در مجلس در حالي اعلام شده كه رييس جمهور 18 دي ماه( يكشنبه هفته جاري) تهران را به منظور سفر به 4 كشور آمريكاي لاتين ترك خواهد كرد.

خاطرنشان مي شود قرار است رييس جمهور در سفري 5 روزه به 4 كشور آمريكاي لاتين سفر كرده و با مقامات اين كشورها در خصوص مسائل دوجانبه ديدار و گفتگو كند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار