رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه جنگ هشت روزه نشان داد که اگر همه با هم متحد باشند، بزرگترین اهداف نیز قابل تحقق و در دسترس خواهد بود، گفت: مطمئنا صهیونیست‌ها در پایان راه هستند و چاره‌ای جز به رسمیت شناختن حق مسلم ملت فلسطین ندارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور بعد از ظهر امروز(شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با رمضان عبدالله - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین - گفت: پیروزی اخیر مردم غزه و مقاومت نشان داد که راه نجات فلسطین و استقرار عدالت در زمین، همین راهی است که امروز شما انتخاب کرده‌اید.
 
وی با بیان اینکه "قلوب ملت ایران با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت بوده و همواره دعاگوی شما هستند"، خاطرنشان کرد:  
احمدی‌نژاد، ایستادگی و شجاعت ملت فلسطین و مقاومت را عامل اصلی پیروزی در مقابل صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: ملت ایران و فلسطین با هم برادر هستند و این رابطه برادری تا آخر باقی خواهد ماند.
 
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی تمام گروه‌های فلسطینی، از همکاری مشترک حماس، جهاد اسلامی و مصر در تحقق پیروزی اخیر قدردانی کرد و گفت: جنگ هشت روزه نشان داد که اگر همه با هم متحد باشند، بزرگترین اهداف نیز قابل تحقق و در دسترس خواهد بود. 

وی اضافه کرد: امروز روزی است که باید همه حول آرمان فلسطین با هم متحد شوند و تا تحقق تمام اهداف ملت فلسطین در کنار هم باشند و به فضل الهی چنین خواهد بود.
 
بر اساس این گزارش، رمضان عبدالله نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک متقابل پیروزی اخیر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به ملت ایران و امت اسلامی اظهار کرد: مردم فلسطین و غزه قدردان حمایت و پشتیبانی‌های ملت و دولت ایران هستند که بعد از خدای متعال، موجب این پیروزی بزرگ شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه "مقاومت و ملت فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و تحقق اهداف خود با اطمینان هرچه تمام‌تر جلو خواهد رفت"، گفت: مقاومت بعد از هشت روز جنگ سهمگین با پیروزی از میدان خارج شد و به فضل الهی با کمترین تلفات پیروزی بزرگی را بدست آورد.
 
رمضان عبدالله خاطرنشان کرد: همانطور که در میدان نبرد و جنگ نظامی صهیونیست‌ها را شکست دادیم، در مذاکرات و عرصه سیاسی نیز اجازه ندادیم بر ما غلبه کنند و توانستیم دستاورد به مراتب بزرگتری حاصل کنیم و در این راه جهاد اسلامی و حماس در یک جبهه بوده و مواضع مشترک و یکسانی اتخاذ کرده و مصر نیز همراهی خوبی داشت.
 
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان تاکید کرد: تا تحقق پیروزی کامل و آزادی قدس شریف در کنار ملت ایران و نیازمند دعای خیر آن ملت بزرگ هستیم.
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار