ملي پوش شنا گفت: هنوز از اعزام به مسابقات جهانی بی خبرم و همه هزينه ها را خودم متحمل ميشوم.

افشین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به همراه جمال چاووشی برای حضور در مسابقات شنای قهرمانی مسافت کوتاه جهان در ترکیه انتخاب شدیم اما هیچ اطلاعی در خصوص اعزام قطعی به مسابقات استانبول ندارم و فدارسیونی ها چیزی به ما اعلام نکرده است و تاریخ دقیق مسابقات را نمی دانم.

در حال حاضر تمرینات آماده سازی تیم ملی در تهران پیگیری می شود اما بنده به دلیل مشکل تحصیلی تمریناتم را به صورت انفرادی در کرج پیگیری می کنم و در نظر دارم صورت اعزام به رقابت های جهانی رکورد ملی در رشته 50 متر پروانه را به ثبت برسانم و در صورت عدم حضور در این رقابت ها تلاشم را به کار می گیرم تا در مسابقات لیگ برتر که اواخر ماه جاری آغاز می شود رکورد جدیدی را جابجا کنم.

وی در خصوص نحوه تمریناتش اظهار داشت: با وجود اینکه تمریناتم در کرج پیگیری می شود اما به نظر می رسد مسئولان تربیت بدنی این استان و هئیت شنا از تمرینم بی اطلاع هستند و متاسفانه تمام هزینه ها از جمله ایاب و ذهاب و پرداخت هزینه های استخر بر عهده خودم است و این در حالی است که بنده به عنوان شناگر تیم ملی نباید این هزینه ها را به صورت شخصی پرداخت کنم.

وی تصریح کرد: در کرج چند استخر وجود دارد اما به دلیل بلیط فروشی و درآمد زائی امکان استفاده از یکی از بهترین استخرهای استان وجود ندارد به همین دلیل در این محل ها امکان انجام تمرینات آماده سازی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با توجه به بلیط فروشی در برخی از استخرها از این محل ها استفاده مناسبی نمی شود و به همین دلیل ما مجبوریم برای انجام تمرینات مبالغ زیادی را پرداخت کنیم البته در این خصوص فدارسیون مقصر نیست و مسئولان هئیت و تربیت بدنی استان کرج باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند اما متاسفانه با وجود و عده هایی در خصوص برطرف شدن این مشکلات تاکنون حل نشده است.

** مسابقات دوبی را از دست دادیم

وی اظهار داشت: پیش از این قرار بود تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در دوبی اعزام شود اما به دلایلی سفر تیم ملی لغو شد و با توجه به آمادگی خوبی که دارم در صورت حضور در این مسابقات می توانستم رکورد ملی را به ثبت برسانم اما متاسفانه سفر تیم ملی لغو شد اما امیدوارم به رقابت های جهانی استانبول اعزام شویم.

وی در خصوص عملکرد مربی آلمانی گفت: پیش از این هدایت تیم ملی شنای کشورمان بر عهده یورگ آلمانی بود اما با توجه به افزایش قیمت نرخ ارز ادامه فعالیت وی در تیم ملی به صرفه نبود و به همین دلیل فدارسیون با وی قطع همکاری کرد.

وی یاد آور شد: یورگ به مدت 5 ماه در تیم ملی حضور داشت و در این مدت فعالیت های خوبی در بخش پایه داشت و عملکرد خوبی داشت اما با توجه به وضعیت فدارسیون حضور وی در تیم ملی مقرون به صرفه نبود و همچنین با این شرایط مربیان داخلی نیز قبول نمی کنند که هدایت تیم ملی را قبول کنند و شرایط نامناسب مالی این شرایط را برای مربیان سخت تر کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله اول رقابت های لیگ برتر اواخر آذر ماه استارت می خورد و من نیز با تیم نفت امید به قرار داد بستم و متاسفانه در این مسابقات تیم ها مبالغ چندان زیادی را برای عقد قرارداد با بازیکنان پرداخت نمی کنند و برخی دیگر نیز هیچ مبلغی به بازیکنان اختصاص نمی دهند اما نفت امیديه نسبت به سایر باشگاه ها از وضعیت بهتری برخودار است./آق
برچسب ها: شنا ، عسگری ، ملی پوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار