شادمان گفت: جذب مربی خارجی برای حضور در تیم ملی به هیچ وجه منتفی نشده است.

عباس شادمان سرپرست کمیته روئینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از قطع همکاری با مربی ازبک ما به دنبال جذب یک مربی طراز اول بودیم به همین دلیل با چند گزینه وارد مذاکره شدیم و اینکه حضور مربی خارجی در ایران منتفی شده است صحت ندارد.

وی گفت: پس از رایزنی فدراسیونی ها با افشارزاده و علی آبادی آنها با حضور مربی خارجی در تیم ملی موافقت کردند و قرار است ما با بررسی گزینه ها با بهترین مربی برای حضور در تیم ملی مذاکره کنیم.

شادمان افزود: ما حاضریم برای جذب مربی سطح بالای خارجی حتی چند هزار دلار اضافه تر پرداخت کنیم تا عملکرد مثبتی از وی در تیم ملی شاهد باشیم.

وی در خصوص برپایی اردوی آماده سازی تیم های ملی در شهرهای جنوبی اظهار داشت: پس از انجام رایزنی با مسئولان ورزش چند استان جنوبی قرار شد مرحله جدیدی از تمرینات آماده سازی تیم های ملی دختران و پسران کشورمان در رده سنی بزرگسالان در شهرستان های خرمشهر و آبادان از سر گرفته شود.

وی تصریح کرد: همچنین پس از بازدید از استان خوزستان در صورت موافقت مسئولان تمرینات تیم ملی جوانان در این استان پیگیری می شود و در صورت عدم موافقت مسئولان اردوی آماده سازی تیم ملی در استان هرمزگان برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامناسب جوی امکان برپایی تمرینات آماده سازی تیم های در تهران و انزلی وجود ندارد به همین دلیل با تعطیلی اردوهای تیم های ملی در انزلی و تهران مرحله جدیدی از تمرینات قایقرانان از 10 آذرماه در شهرهای جنوبی از سرگرفته می شود./آق
برچسب ها: روئینگ ، مربی ، شادمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار