بعد از ایام عاشورا و تاسوعا "رادیو کتاب" در راستای معرفی بهترین کتاب ها و پرداختن به مشکلات کتابخانه ها و وضعیت ناشران به زودی افتتاح می شود.

محمد حسین صوفی معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص افتتاح "رادیو کتاب" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از ایام سوگواری سالار شهیدان، امام حسین (ع) و به طور قطع بعد از عاشورا و تاسوعا افتتاح  "رادیو کتاب" را خواهیم داشت.

وی افزود: کتاب محصول فکر و اندیشه شده بود و به عنوان بهترین یار و رفیق از ابتدای تفولیت که انسان خواندن و نوشتن را یاد می گیرد با او همراه می شود.

صوفی با اشاره به این مطلب که جامعه ای بدون کتاب پویا نمی شود، گفت: انسان همیشه مطالب ارزشمند را از کتاب فرا می گیرد و جامعه همراه با کتاب، پویایی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به انتقال تجربیات انسانها به یکدیگر اظهار داشت: انتقال تجربیات و فهم شیری از طریق کتاب، ما را مستعد به راه اندازی "رادیو کتاب" کرد.

صوفی با اشاره به کاربردهای "رادیو کتاب" گفت: "رادیو کتاب" بعد از شروع به کار امکان مطالعه و اهمیت کتابخانی در جامعه و نقش نهادها و ارگانهای مرتبط با کتاب را فراهم می کند.

صوفی تصریح کرد: در "رادیو کتاب" همه ناشران و مولفان و دیگر صنف های مربوط به کتاب با ما به هم اندیشی می پردازند.

وی در خصوص گرایش های کم بعضی از مردم به سمت کتاب افزود: در "رادیو کتاب" دلایل افزایش سطح مطالعه و بی توجهی عده ای به متولد کتاب به طور جدی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به معرفی بهترین کتاب ها در "رادیو کتاب" تصریح کرد: در "رادیو کتاب" مخاطبان ارتباط مستقیم با کارشناسان برنامه خواهند داشت و بهترین کتاب ها معرفی خواهد شد./ي2
برچسب ها: معاون صدا ، رادیو ، کتاب ، صوفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار