موسيقي سريال "مختارنامه" در عين برخورداري از زمينه هاي عربي، از هويتي ايراني برخوردار است.

عليرضا وكيلي منش خواننده موسيقي اصيل كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: به داوود ميرباقري به عنوان كارگردان و محمود فلاح به عنوان تهيه كننده سريال "مختارنامه" بايد تبريك گفت كه به جواني همچون امير توسلي براي آهنگسازي اين اثر فاخر، اعتماد كردند.

* اعتماد كارگردان "مختارنامه" به آهنگساز اين اثر
وي با اشاره به اينكه اعتماد كارگردان "مختارنامه" به آهنگساز اين اثر، موجب پديد آمدن اثري بي نظير شد، تصريح كرد: اعتماد كارگردان سريال "مختارنامه" به آهنگساز اين اثر موجب پديد آمدن موسيقي بي نظيري در اين سريال شد.

*تفاوت موسيقي "مختارنامه" با ساير آثار
اين خوانننده كشورمان با اشاره به تفاوت موسيقي "مختارنامه" با ساير آثار اظهار داشت: موسيقي سريال "مختارنامه" با ساير آثار توليد شده در اين است كه در اين اثر، علاوه برتغيير خواننده، آهنگ هم دچار تغييراتي شد.

*همراهي امير توسلي با بازيگران "مختارنامه"
وي همچنين اظهار داشت: آهنگساز و عوامل مربوط به ساخت موسيقي اين اثر، پابه پاي بازيگراني كه در اين مجموعه حضور داشتند، فعاليت داشته و به طور يقين تا همان اندازه نيز در موفقيت اين سريال، نقش ايفا كردند.

*همذات پنداري مخاطبان با موسيقي "مختارنامه"
وكيلي منش در رابطه با تيتراژ ابتدايي اين سريال ادامه داد: تيتراژ ابتدايي سريال "مختارنامه" تا حدي خوب كار شده بود كه تمامي مردم را تحت تأثير قرار مي داد.
وي افزود: با گذشت مدت زماني از پخش سريال "مختارنامه" هنوز با وجود قرار داشتن در ماه محرم و تناسب اين ماه با محتواي اين اثر تلويزيوني، شاهد استقبال بي نظير بينندگان از اين موسيقي و نوعي همذات پنداري و هماهنگي از جانب آن ها با اين سريال و موسيقي آن هستيم.

*موسيقي "مختارنامه" و هويتي ايراني
وي با اشاره به هويت ايراني موسيقي "مختارنامه" تصريح كرد: موسيقي سريال "مختارنامه" از هويتي ايراني برخوردار بوده اما با ذهنيتي كه امير توسلي داشت، از زمينه هاي عربي نيز در توليد اين اثر بهره گرفت.
وي همچنين در رباطه با كليت اين اثر موسيقيايي فاخر تصريح كرد: موسيقي "مختارنامه" از لحاظ كليت ايراني بود و در عين برخورداري از تم هاي عربي، ولي در مجموع اثري به طور كامل ايراني به شمار مي رود.
گفتني است، تيتراژ ابتدايي سريال "قفسي براي پرواز" كه چندي پيش از شبكه 2 سيما پخش مي شد با طنين ماندگار صداي عليرضا وكيلي منش روي آنتن مي رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار