این اولین مورد در زمینه حمله به اقلیتها در این منطقه نیست و در چند ماه گذشته دو مورد کشیدن نقاشی های توهین آمیز بر روی درب منزل آسیایی ها در این منطقه نیز گزارش شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر مسلمان در انگلستان زندگی می کنند اما این جمعیت از آزارهای رسانه ها و گروههای افراطی در امان نیستند و در جدیدترین مورد از اسلام ستیزی در انگلستان، یک صلیب آغشته به گوشت خوک بر در خانه یک خانواده مسلمان نصب شده است.

یک خانواده مسلمان اهل ناتینگهام شایر انگلستان که به تازگی به منزل خود نقل مکان کرده بودند صبح یک روز در هفته جاری با منظره بسیار زننده ای رو به رو شدند. پدر 39 ساله خانواده که ترجیح داده است هویتش فاش نشود در این باره می گوید: پس از شنیدن صدای در زدن به سمت درب خانه رفته و در را باز کردم. کسی بیرون حضور نداشت. زمانی که داشتم درب را می بستم ناگهان متوجه صلیب چوبی شدم که به درب خانه وصل شده بود. پس از برداشتن آن متوجه شدم که مقداری گوشت خوک نیز بر روی این صلیب نصب شده است.

وی ادامه می دهد: همسر و فرزندان من از این حادثه بسیار ترسیده و ناراحت هستند. من نمی توانم آنها را تنها بگذارم و احتمال می دهم که ممکن است حادثه ای برای آنها رخ دهد.

در همین حال پلیس منطقه در حال بررسی موضوع است. سخنگوی پلیس در این باره گفته است: ما از تمام اهالی منطقه درخواست می کنیم که در صورتی که اگر در آن زمان شخص مشکوکی را مشاهده کرده بودند به پلیس گزارش کنند.



این اولین مورد در زمینه حمله به اقلیتها در این منطقه نیست و در چند ماه گذشته دو مورد کشیدن نقاشی های توهین آمیز بر روی درب منزل آسیایی ها در این منطقه نیز گزارش شده است.

"سارا وینتر" همسایه 32 ساله این خانواده در این باره می گوید: من به عنوان یک مادر می توانم احساس کنم که او چه حسی بدی را تجربه می کند و شخصا از شنیدن این خبر بسیار شوکه شدم.

یکی دیگر از همسایه ها نیز که نخواسته نامش مشخص شود در این باره گفته است: اینکه شخصی یک صلیب را به گوشت خوک آغشته کرده و به درب خانه یک فرد مسلمان نصب کرده است حرکتی اتفاقی و ناخواسته نیست. مشخص است که شخص مورد نظر از این حرکت قصد خاصی را دنبال می کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.