بازیگران مطرح سینما با نقش آفرینی در سریال های ماندگاری چون "سفر سبز "، "آخرین دعوت" مهمان شبکه ای فیلم شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه  راديو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ شبکه آی فیلم این روز ها حال و هوای عجیبی به خود گرفته است و چند سریال خاطره انگیز را در کنداکتور برنامه خود قرار داده است .

** سفر سبز



مجموعه تلویزیونی "سفر سبز" روی آنتن شبکه آی فیلم رفت که هم زمان نیز این سریال از شبکه  3 پخش می شود.
 سریال درباره داستان جوانی ایرانی است که در سه سالگی به آلمان رفته و در خانواده ای مسیحی بزرگ شده است، او خوابی عجیب می بیند و توصیه کیشیش آلمانی برای یافتن ریشه و گذشته خود به ایران باز می گردد.



لازم به ذكر  است؛ در این سریال بازیگرانی چون پارسا پیروز فر، محمد رضا شریفی نیا، امین تاریخ، لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، سارا خوئینی ها، حسن پور شیرازی و مرحوم حمیده خیر آبادی به ایفای نقش پرداخته اند.





 این سریال نخستین بار زمستان سال 81 از شبکه 3 پخش شد که پس از 10 سال دوباره از همین شبکه ساعت 19.45 باز پخش می شود.

** آخرین دعوت



مجموعه تلویزیونی " آخرین دعوت" به کارگردانی حسین سهیلی زاده هر روز ساعت 19.30 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.
لازم به ذكر است؛ داستان درباره یک استاد دانشگاه به نام یوسف زمانی فر است که نماینده ی سابق مجلس بوده و در سفری کاری برای پیدا کردن یکسری سند به زادگاهش در غرب می رود، اما در اثر حادثه ای دچار سانحه و بعد از به هوش آمدن در بیابان متوجه می شود به سال 60 هجری برگشته و سر از کوفه درآورده و در نهایت واقعه عاشورا را نیز در پیش است.




گفتني است، فرامرز قربیان، الهام حمیدی، حامد بهداد، شهرام عبدلی، فرزاد حسنی، سپیده ذاکری، پرویز فلاحی پور، سیاوش طهمورث، کاوه آهنجان ، محمد عمران و مرجان شیر محمدی بازیگران" آخرین دعوت" هستند که زمستان سال 87 از شبکه 2 پخش شد ./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار