سامسونگ Galaxy S Duos S7562 تجربه ای از یک گوشی هوشمند مقاوم را فراهم می کند که تماس ها را بین دو سیمکارت سوئیچ می‌کند

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این گوشی جدید سامسونگ 120 گرم وزن دارد و در ابعاد 121.5 در 63.1 در 10.5 میلیمتری تولید شده است.این گوشی با اینکه یک صفحه نمایش 4 اینچ دارد اما کمی بزرگتر از Ace 2 است و ساختار آن پلاستیکی است. سامسونگ Galaxy S Duos از جهات بسیاری به Galaxy S III شباهت دارد اما مانند آن باریک و بلند نیست؛ با اینحال در طراحی کلی آن از Galaxy S III الگو گرفته شده است.در دست گرفتن Galaxy S Duos و کار کردن با آن رضایت بخش است چرا که این گوشی انحنای خوبی دارد و به راحتی می توان آن را در دست نگه داشت.صفحه نمایش 4 اینچی TFT در Galaxy S Duos دارای وضوح 480 در 800 پیکسل است و تراکم پیکسل آن در هر اینچ233 پیکسل است. ویژگی های صفحه نمایش با توجه به رده گوشی بسیار مناسب است چرا که رنگ و کنتراست صفحه نمایش نیز درحد مطلوب است.سامسونگ Galaxy S Duos به نسخه 4.0.4 آندروید (Ice Cream Sandwich) و جدیدترین منوی Touchwiz مجهز است که Nature UX نام دارد.
 این منو در مدل های Galaxy S III و Galaxy Note II نیز وجود دارد که در این گوشی با تغییرات ناچیزی ارایه شده است.
بخش هشدار دارای سوییچ های سریع برای Wi-Fi ، GPS ، حالت بی صدا ، چرخش صفحه و ذخیره کردن شارژ است.
 در هر زمان فقط پنج سوییچ در صفحه جا می گیرد اما با کشیدن انگشت در کنار صفحه می توان در آنها مرور کرد تا ویژگی های بیشتری ظاهر شود که این موارد شامل هشدارها ( آیکن ها را در ردیف بالای صفحه سوئیچ می کند) ، داده موبایل ، بلوتوث ، حالت رانندگی و همگامسازی است.
دفترچه تلفن این گوشی ویژگی های مشترک بسیاری با Galaxy S III دارد و از قابلیت های خوبی برای پشتیبانی دو سیمکارت برخوردار است.
 دفترچه تلفن دارای ویژگی های گسترده و ظرفیت نامحدود برای ذخیره مخاطب است. گزینه هایی برای فیلتر کردن مخاطبین وجود دارد.
 گروههای ایجاد شده توسط کاربر و حتی گروههای شبکه های اجتماعی را می توان مشاهده / مخفی کرد و یا تفکیک مخاطبین را براساس اسم کوچک یا اسم فامیل تغییر داد.این گوشی دارای نرم افزار اختصاصی مدیریت سیمکارت است که چگونگی عملکرد تماس ها و داده را در هر دو سیمکارت تعیین می کند.امکان جابجایی سیمکارت ها در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد و هر دو سیمکارت زیر باتری قرار می گیرند بنابراین برای گذاشتن یا برداشتن آنها باید گوشی را خاموش کنید.

Galaxy S Duos از کیفیت عالی در طول تماس برخوردار است و آنتن دهی خوبی دارد. ویژگی شماره گیری هوشمند دراین گوشی بخوبی کار می کند و با ضربه زدن روی یک عدد در شماره ها و اسامی مخاطب جستجو می شود.ایمیل توسط نرم افزار استاندارد Gmail یا نرم افزار عمومی ایمیل مدیریت می شود. نرم افزار Gmail از ویژگی های گروهی پشتیبانی می کند که امکان آرشیو ، برچسب گذاری یا حذف چندین ایمیل را فراهم می کند و از چندین حساب Gmail نیز پشتیبانی می شود

سامسونگ Galaxy S Duos از نسخه به روز رسانی شده پخش موسیقی Touchwiz استفاده می کند. سامسونگ ، پیش تنظیمات اکولایزر را همراه با تکنولوژی DNSe و مجازی سازی کانال 7.1 فراهم کرده است. سامسونگ از Sound Alive در دستگاه های پخش MP3 و Media Player مجهز به آندروید نیز استفاده می کند.
سامسونگ نسخه ساده ای از پخش ویدئوی Galaxy S III را در این گوشی قرار داده است. در نتیجه Galaxy S Duos دارای یکی از بهترین نرم افزارهای پخش ویدئو است و به گزینه های مختلفی مجهز است.
 حالت مشاهده ماتریس بر خلاف Galaxy S III نمونه های کوچک زنده ندارد زیرا S Duos فاقد پردازنده چهار هسته ای برای پشتیبانی از این ویژگی است.این گوشی دارای یک دوربین 5MP است که حداکثر وضوح آن 2560 در 1920 پیکسل است.
 منوی دوربین دارای دو نوار میانبر در دو طرف نمایاب است . سوئیچ دوربین عکاسی / فیلمبرداری ، کلید دیافراگم مجازی و میانبر گالری در طرف راست قرار دارند. نرم افزار My Files تغییر نکرده است و یک File Manager ساده با کارایی لازم است که می تواند فایل ها را بصورت گروهی انتقال دهد ، کپی کند ، قفل نماید و دوباره نامگذاری کند. امکان ارسال چندین فایل به گوشی دیگر نیز وجود دارد. My Files فقط در کارت حافظه و حافظه داخلی مرور می کند و به درایو سیستم دسترسی ندارد.این گوشی دارای مرورگر مستندات Polaris Office است که با فایل های PDF ، Excel ، Word و PowerPoint کار می کند. نسخه از پیش بارگذاری شده در Ace Duos از ویرایش مستندات پشتیبانی نمی کند.
Galaxy S Duos در عوض تقویم اصلی آندروید از S Note سامسونگ استفاده می کند و از چندین تقویم آن لاین شامل تقویم گوگل ، راه حل خاص سامسونگ ، فیس بوک و Exchange Active Sync پشتیبانی می نماید.
Galaxy S Duos سامسونگ دارای یک گیرنده GPS است که در صورت غیر فعال بودن A-GPS زیر یک دقیقه به قفل ماهواره می رسد.
A-GPS کمی این زمان را کوتاهتر می کند و Caller ID و موقعیت یابی Wi-Fi نیز برای تعیین دقیق محل وجود دارد اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.
سامسونگ Galaxy S Duos دارای جدیدترین نسخه از بازار آندروید است که اکنون Google Play نام دارد. بخش هایی مانند Top paid ،Top Free ، Top Grossing ، Top New Paid ، Top New Free و Trending در اختیار کاربر قرار می گیرد. از ویژگی های این گوشی می توان به  پشتیبانی از دو محفظه Mini سیمکارت، صفحه نمایش چهار اینچ لمسی خازنی TFT LCDبا وضوح بالا،  نسخه 4.0 سیستم عامل آندروید (Ice Cream Sandwich) با منویTouchwiz 4.0،  دوربین 5MP با کانون اتوماتیک ، فلاشgeotagging و تشخیص لبخند، دوربین ثانویه VGA،  حافظه داخلی چهار گیگابایتی و محل کارت حافظهMicroSD، GPS با AGPS و قطب نمای دیجیتال، پورت MicroUSB (شارژر) و نسخه3.0 بلوتوث استریو، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، رادیو FM با RDS، ویرایشگر مستندات، شتاب سنج و حسگر Proximity اشاره کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار