سرمربي تيم فوتبال سياه جامگان خراسان رضوي گفت: با كوچكترين لغزش صدر جدول را از دست خواهيم داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، محمدرضا مهاجري پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل نوژن شهرداري نوشهر كه ديروز اول آذر ماه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد بيان داشت: با كسب اين 3 امتياز خانگي با 23 امتياز به صدر جدول صعود كرديم و با توجه به نزديك بودن اختلاف با ديگر حريفان بالاي جدول با كوچكترين لغزش صدر جدول را از دست خواهيم داشت.

وي افزود: تيم نوژن شهرداري نوشهر با وقت كشي و دفاع بسته به دنبال كسب تساوي و حداقل امتياز بودند كه بازيكنان ما فرصت اين كار را به آن ها ندادند.

مهاجري ضمن اشاره به برخورد چندين ضربه بازيكنانش به تير دروازه حريف گفت: از ابتدای فصل تا کنون حدود 25 ضربه به تير دروازه زده ايم که در صورت استفاده از اين موقعيت ها شرايط بهتري داشتيم.

وي ادامه داد: در ديداري كه 4 بازيكن خود را در اختيار نداشتيم نيمه اول را كمي ناهماهنگ آغاز كرديم اما در نيمه دوم با 2 گل بهروز افشار و حسين نظيري با پيروزي اين ديدار را به پايان رسانديم.

وي با بيان اينكه بهترين گل زن تيم سياه جامگان را در بازي بعدي در اختيار نداريم گفت: بهروز افشار در نيمه دوم از داور كارت زرد گرفت و 3 اخطاره شد و چهارشنبه 8 آذرماه مقابل ميزبانمان پرسپوليس ورامين كه در رده سيزدهم جدول قرار دارد بازي نمي كند.

گفتني است تيم هاي سپيدرود رشت با 21 امتياز و البدر بندركنگ و مس سونگون تبريز با 20 امتياز در تعقيب تيم صدرنشين سياه جامگان 23 امتيازي هستند./س


برچسب ها: تیم ، فوتبال ، سیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.