شورایعالی امنیت ملی در بیانیه ای پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه درغزه را نشانگر قدرت روز افزون مقاومت و زوال قدرت رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران،شورایعالی امنیت ملی در بیانیه ای پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه درغزه را نشانگر قدرت روز افزون مقاومت و زوال قدرت رژیم صهیونیستی دانست.

دراین بیانیه امده است:

اينکه رژيم صهيونيستي پس از شکست در جنگ هاي 33 روزه اينک پس از 8 روز شکست را مي پذيرد از يک سو ضعف روز افزون اين رژيم و حاميان غربي آن و از سويي ديگر افزايش روز افزون قدرت مقاومت را نشان مي‌دهد.

جمهوري اسلامي ايران  همچون گذشته با افتخار و صلابت به پشتيباني از مقاومت ادامه مي دهد و به امريکا و ديگر حاميان غربي رژيم صهيونيستي درباره ادامه حمايت از جنايات اين رژيم هشدار مي دهد.

جمهوري اسلامي ايران از دولتهاي اسلامي مي‌خواهد همگام با خواست امت اسلام با اتخاذ مواضع صريح و اقدام هاي موثر در حمايت از مقاومت ومردم فلسطين سهم شايسته خود را در آزادي قدس شريف ايفا نمايند.

جمهوري اسلامي ايران ضمن تبريک اين موفقيت به مردم مظلوم فلسطين از تمام گروه هاي مقاومت مي خواهد با همبستگي و تکيه بر مقاومت به عنوان تنها راه حل آزادي فلسطين با هوشمندي و اقتدار مطالبات مردم فلسطين را پيگيري نمايند.

اتهاي پيام/
برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، حامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار