نماینده جهاد اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ارسال سلاح براي این جبهه، نقش موثری در پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت داشته است.

ناصر ابوشريف نماینده جهاد اسلامی فلسطين در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حمايت مداوم شوراي امنيت سازمان ملل از رژیم صهیونیستی گفت:‌ رژيم غاصب صهيونيستي از حمايت كامل شوراي امنيت برخوردار بوده و اين شورا بارها در بیانیه‌های خود مقاومت اسلامی را محکوم کرده است.
 
وي در ادامه افزود: هيلاري کلينتون نيز بارها در اظهارات خود حمايت از رژیم صهیونیستی را اعلام کرده، چرا که آمریکا با پشتیبانی از این رژیم جعلی تنها به دنبال اهداف شوم خود در خاورمیانه است.
 
نماینده جهاد اسلامی با اشاره به حمايت سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در سال 2009 و يا سال‌هاي گذشته قطعنامه‌هايي وجود داشت که رژيم صهیونیستی ملزم به رعايت آنها بود،در حاليکه به هیچ کدام از آنها عمل نکرده و سازمان ملل متحد نیز مجازاتی برای این رژیم سفاک در نظر نگرفته است.

ابوشریف با اشاره به بيداري اسلامي در خاورميانه اظهار داشت: بدون شک بيداري اسلامي تاثير زيادي در حل بحران‌هاي حاکم در خاورميانه داشته، چرا که با الگو برداري از اسلام مي‌توان در مقابل صهيونيست‌ها مقاومت کرده و پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به جنایات آنها داد.
 
وی با اشاره به  جنگ 22 روزه در سال 2009 افزود: در اين جنگ حتي برخی کشورهای مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی مشارکت داشته و بسیاری از آنها نیز از مقاومت مردم مسلمان لبنان به خشم آمده بودند.

ابوشریف تصریح کرد: جنگ 22 روزه در حقيقت يک نبرد تبليغاتي بود چرا که نتانياهو قصد داشت تا از اين طريق اعراب را خوار و ذليل کرده و از سوي ديگر با اعلام آتش‌بس، شرايط و فرصت را براي انتخابات داخلي فراهم سازد.
 
نماینده جهاد اسلامی به حمايت و پشتيباني مادي، معنوی و نظامی ايران به فلسطين و غزه در جنگهای 22 و 33 روزه اشاره و خاطر‌نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و ارسال سلاح به این جبهه نقش موثری در پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت داشته است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار