انفجار بمب در منزل معاون دادستان يونان

منزل معاون دادستان يونان در آتن بر اثر انفجار بمب دست ساز آسيب ديد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، پليس يونان اعلام کرد بر اثر اين حادثه که در نخستين ساعات صبح روز پنجشنبه رخ داد، شماري از ساختمان ها و خودروهاي پارک شده در اطراف محل انفجار نيز آسيب ديدند. بمب دست ساز داخل حياط خانه دادستان در يکي از حومه هاي خلوتِ شمال آتن کار گذاشته شده بود.
بر اثر انفجار بمب، شيشه هاي خانه دادستان شکست و به درهاي ورودي و ديوارهاي ساختمان خسارت وارد شد. سه خانه و دو خودروي پارک شده در اطراف محل انفجار نيز آسيب ديده اند.  
هم اکنون واحدهاي خنثي سازي بمب سرگرم بررسي محل انفجار و جستجو به دنبال سر نخ و شواهد هستند. مأموران پليس آتن نيز اطراف محل حادثه در حومه هالاندري را با نوار ويژه محصور کرده اند. بنا به گزارش پليس، هيچ کسي در اين انفجار زخمي نشده است. معاون دادستان يونان که تاکنون به چندين فقره پرونده جنايي رسيدگي کرده است، هنگام انفجار در ساعت دو صبح به وقتم حلي داخل منزل بود، اما به وي آسيبي وارد نشد.
در طول 10 سال گذشته، تروريست هاي داخلي يا جنايتکاران بارها با استفاده از بمب هاي دست ساز به مراکز تجاري، سياستمداران و مقامات دولتي يونان حمله کرده اند.
يونان هم اينک دوره بحران مالي و سختگيري هاي شديد اقتصادي را براي دريافت وام از اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول، سپري مي کند.

برچسب ها: بمب ، دادستان ، یونان ، معاون ، bomb
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار