فرماندهان گردان القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطيني، از رژيم صهيونيستي به عنوان بازيچه دست گروه هاي مقاومت طي جنگ 8 روزه ياد کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري سرايا القدس؛ فرماندهان گردان القدس در نشستي خبري، در نوار غزه با بيان اين مطلب افزودند: هم اکنون تل آويو براي گروه هاي مقاومت فلسطيني به عنوان شهري سهل الوصول به شمار مي رود و پيروزي گروه هاي مقاومت و رژيم صهيونيستي در جنگ 8 روزه، به عنوان پيروزي براي تمامي شهدا و خانواده هاي آنها قلمداد مي شود.
فرماندهان گردان القدس با اشاره به اينکه طي جنگ 8 روزه، موشک هاي گراد، فجر 5 و فجر 3 تمامي اراضي اشغالي و به خصوص تل آويو را مورد هدف قرار دادند، از استفاده موشک هاي در سطح کرنيت و زمين به هوا براي اولين بار در اين جنگ بر ضد رژيم صهيونيستي خبر داد.
همچنين؛ اين فرماندهان از ايجاد اختلال گسترده در 5000 دستگاه ارتباطي و امنيتي وابسته به رژيم صهيونيستي خبر دادند و بر تداوم داشتن گزينه جهاد و مقاومت در برابر هرگونه حمله احتمالي به نوار غزه تاکيد کردند.
فرماندهان گردان القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي، در پايان نشست خبري خود تصريح کردند؛ هم اکنون تسليحات نظامي و جنگي گروه هاي مقاومت در بالاترين سطح خود قرار دارد و پيروزي گروه هاي مقاومت در جنگ 8 روزه با رژيم صهيونيستي نشان داد که تمامي فلسطيني ها براي جهاد بر ضد رژيم صهيونيستي آماده هستند.

برچسب ها: اتش بس ، القدس ، بازیچه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار