ويژه برنامه مستند گزارشي "دوربين 7" كه در ايام محرم در 5 نوبت از شبكه آموزش پخش مي شود، آموزه هاي عاشورا را از زبان مردم به عزاداران حسيني هديه مي كند.

محمد خدادادي تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "دوربين 7" در اين ايام به سراغ مراكز آموزشي چون دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه امير كبير، دانشگاه علم و صنعت و مدارس مختلف در سطح شهر رفته كه در آن شورو حال حسيني در بين عزاداران سالار شهيدان را به تصوير مي كشند.

وي در ادامه گفت: آموزه هاي عاشورا از زبان مردم براي مردم، چگونگي قرار دادن فرهنگ حسيني در سبك زندگي و زنده نگه داشتن عاشورا در تمامي مراحل زندگي از ديگر بخش هاي اين مستند گزارشي "دوربين 7" است.

خدادادي با اشاره به اين كه در اين برنامه دقايقي با مراكز سالمند و كودكان بي سرپرست را به تصور كشيده مي شود، گفت: مسابقه اي با عنوان "دل نوشته هاي شما" در ايام عزاداري سالار شهيدان شور و حال اين ايام را در قالب واژگان به صورت زير نويس نشان مي دهد؛ اين مسابقه در سال گذشته حدود 20 هزار پيامك توسط مخاطبان ارسال شد و امسال نيز در جهت اشاعه فرهنگ عاشورايي اين مسابقه برگزار مي شود.

وي بيان كرد: مخاطبان مي توانند شور و حال خود را پيرامون عزاداري سالار شهيدان و فلسفه عاشورا از طريق پيام كوتاه 30000700 به " دوربين 7" ارسال كنند كه در پايان اين ايام به 30 نفر برگزيده هدايايي اهدا مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار