رئيس کميسيون عمران؛

افزايش قيمت مسکن مهر هنوز جدي نشده است

رئيس کميسيون عمران گفت: افزايش قيمت مسکن مهر به طور جدي مطرح نيست و اين اقدام نيازمند بررسي کارشناسي دقيق است.

علي اکبر آقايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه افزايش قيمت مسکن مهر در حال حاضر به طور جدي مطرح نشده است گفت: افزايش قيمت مصالح ساختماني مانند فولاد در رشد قيمت بازار مسکن تاثير بسياري داشته است.

وي ادامه داد: افزايش قيمت مسکن مهر نيازمند بحث و بررسي بيشتر کارشناسان حوزه راه و شهرسازي و کميسيون عمران و تصميم گيري به موقع آنان براي افزايش قيمت است.

رئيس کميسيون عمران مجلس با اشاره به اجراي طرح مسکن ويژه در استان تهران گفت: وزارت راه و شهرسازي در خصوص مسکن ويژه بايستي ميزان اراضي و سرمايه گذاري در اين طرح بزرگ را بررسي و سپس به ساخت آن اقدام مي کرد.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان مسکن ويژه به طور دقيق در اين طرح و ميزان سرمايه گذاري ها به طور کامل مشخص نشده است.

وي در ادامه يادآور شد: مسئولان وزارت راه و شهرسازي بدون برنامه ريزي مناسب و تنها با آگهي هاي مختلف از طريق رسانه ملي براي مسکن ويژه اقدام کرده اند.

آقائي در ادامه افزود: کميسيون عمران در حال حاضر براي مسکن ويژه نمي تواند اقدام خاصي انجام دهد و نمايندگان منتظر دريافت اطلاعات دقيق از اين طرح هستند./ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار