حضور بسيار مسافران و تجمع گردشگران در تعطيلات در اطراف "باغ شاهزاده ماهان" موجب ريختن زباله و ايجاد فرصت نامناسب براي اين باغ تاريخي و جهاني شده است.

محمد حسين تجلي معاون گردشگردي استان كرمان در خصوص وضعيتي كه اخيراً براي "باغ شاهزاده ماهان" رخ داده به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه در ايام تعطيل خيل بسيري از گردشگران در اطراف "باغ شاهزاده ماهان" تجمع مي كنند كه همين امر موجب ريختن زباله و ايجاد وضعيت نامناسب براي اين باغ شده است.

وي ادامه داد: با توجه به تذكرات بسياري كه به گردشگران در خصوص رعايت بهداشت در اين باغ داده مي شود اما همچنان از اين موضوع آن طور كه بايد جلوگيري نشده است.

تجلي تصريح كرد: براي حفظ بهداشت در اطراف " باغ شاهزاده" بايد فرهنگ سازي شده و با نصب تابلوها و چاپ بروشور ها از اين موضوع جلوگيري شود.

وي به تغيير مديريت "باغ شاهزاده ماهان" اشاره كرد و گفت: در مديريت باغ چاره اي براي تغيير اين وضعيت و حفظ بهداشت در حريم باغ شاهزاده ماهان انديشيده نشد اما اخيراً با تغيير مديريت اميدواريم اين مشكل هم حل شود.

تجلي در خصوص توليد مجموعه اي به شكل سي دي و كتاب از "باغ شاهزاده ماهان" خاطرنشان كرد: ما براي معرفي و تبليغات در مورد " باغ شاهزاده ماهان" مجموعه اي به شكل سي دي و كتاب تهيه كرديم كه به زودي در بين گردشگران منتشر خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار