رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت:دشمن با تمام توان در عرصه جنگ نرم ورودکرده و در زمینه نرم افزاری و فضای مجازی بر فکر و عقاید جوانان ایرانی کار می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید ابراهیم حسینی روز گذشته در افتتاح اولین نمایشگاه تصاویر سه بعدی که به مناسبت هفته بسیج برپا شده،با بیان اینکه دشمن فکر و عقاید جوانان را هدف گرفته است،افزود:باید در این زمینه مسئولین هشیار باشند و با برنامه ریزی مناسب جوانان را از خطرات دشمن آگاه کنند.

وی تصریح کرد:با توجه به تقارن هفته بسیج با دهه اول ماه محرم این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و همچنین به تصویر کشیدن همسو بودن اهداف بسیج با حرکت عاشورایی امام حسین (ع) و به مدت یک هفته بر پاشده است.

حسینی اضافه کرد:همچنین موضوع مبارزه با تحریم های بی اثر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بویژه نسل جوان با گذشت، ایثار و فداکاری سالار شهیدان، ارزش های انقلاب اسلامی و ایثارگریهای بسیجیان عنوان کرد و گفت:از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه پخش تصاویر مربوط به دوران دفاع مقدس است.

در این نمایشگاه تصاویر سه بعدی از حماسه ها و دلاور مردیهای بسیجیان بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و هر بازدیدکننده پس از ورود به نمایشگاه با استفاده از عینک سه بعدی مخصوص می توانند تصاویر را تماشا کنند.

این نمایشگاه به مدت یک هفته از 30/7 صبح لغایت 18 عصر در محل ساختمان شماره یک سازمان صنعت،معدن و تجارت واقع در میدان بازرگانی برای بازدید عموم دایر است./س

برچسب ها: مسئولین ، هوشیار ، باشند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.