در حالی که سازمان صهیونستی عفو بین الملل ادعا دارد به دنبال ایجاد دموکراسی و حقوق بشر در دنیاست، خبرهای واصله حاکی از آن است که این سازمان حقوق کارمندان خویش را نیز رعایت نمی‌کند و این امر باعث شده است که کارمندان از روز گذشته در اعتصاب به سر ببرند. علت این اعتصاب نیز نقض مکرر قراردادهای کار و اخراج تعداد زیادی از کارکنان اعلام شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در حالی که سازمان صهیونستی عفو بین الملل ادعا دارد به دنبال ایجاد دموکراسی و حقوق بشر در دنیاست، خبرهای واصله حاکی از آن است که این سازمان حقوق کارمندان خویش را نیز رعایت نمی‌کند و این امر باعث شده است که کارمندان از روز گذشته در اعتصاب به سر ببرند. علت این اعتصاب نیز نقض مکرر قراردادهای کار و اخراج تعداد زیادی از کارکنان اعلام شده است.

این سازمان که به طور کامل در راستای اهداف کشورهای غربی عمل میکند هدف خود را انجام تحقيق و فعاليت براي جلوگيري و خاتمه دادن به تجاوز به حقوق بشر و درخواست عدالت براي کساني که حقوق آن‌ها پايمال شده است، مي‌داند. در حالی که در کارنامه خود موضع گیری نداشته جز برای راه صاف کردن تجاوزات آمریکا. نمونه این واقعیت گزارش‌هایی است که از وضعیت حقوق بشر در سوریه و عراق منتشر کرده است . تحلیل گران معتقدند این گزارش‌ها به عنوان دلیل نهایی برای اعمال تجاوز به کشورهای عراق و سوریه و افغانستان محسوب شده است.


سازمان عفو بين‌الملل مستقيما از دولت‌ها و سرمايه‌گزاران شرکتي پول دريافت مي‌کند؛ يکي از بدنام‌ترين آن‌ها بنياد جامعه باز است که توسط مجرم اقتصادي و سياسي بزرگ، جورج سوروس رهبري مي‌شود. در آوريل سال 2002، صهيونيست‌ها 60 فلسطيني را در جنين قتل عام کردند. سازمان ملل سعي کرد درباره اين موضع تحقيق کند، اما سازمان عفو بين‌الملل و ديده بان حقوق بشر در گزارش خود گفتند که هيچ کشتاري رخ نداده است. اين کار باعث شد بوش و شارون از ادامه تحقيقات جلوگيري کنند.این عملکرد ها باعث شده تا عده ای این سازمان را دروغگو و متوهم بنامند.

 

برچسب ها: حقوق بشر ، وبگردی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.