مشاور عالي رئيس ستاد فرماندهي كل نيروهاي مسلح گفت: همه مسئولان رژيم صهيونيستي با مسلمانان چنان مي‌كنند كه شمر و عمرابن‌سعد در كربلا كردند، خبيث‌ترين مردم دنیا صهيونيست‌ها هستند كه امروز به دنبال كشتن شيعه و سني است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار سرتیپ پاسدار محمد‌جعفر اسدي در چهارمین یادواره امیران، سرداران، دو هزار و 300 نیشابور و فيروزه، سه هزار و 150 شهید تیپ زرهی 21 امام‌رضا(ع) و سردار شهید سرلشکر پاسدار شهید شوشتری اظهار داشت: دشمن‌شناسی نخستین قدم است و امام‌حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و شناخت دشمن برای بشریت پا به میدان گذاشت.

وی افزود: ایران در هشت سال دفاع مقدس نه با سلاح هسته‌ای بلکه با عزت نفس و خون شهدا توانست در برابر تمام ابر قدرت‌ها ایستادگی کند.

فرمانده سابق نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا هیچ مشکلی با انرژی هسته‌ای ایران ندارد، تحلیل کرد: آنها از علاقه ایرانیان به اهل بیت(ع) و عاشق شهادت بودن آنها می‌ترسند.

اسدی تصریح کرد: یکی از درس‌های نهضت حسینی این است که نباید از امامت و ولایت جلوتر رفت.

وی يادآور شد: باید پشت سر امام حرکت کرد و متاسفانه همین امروز در جامعه ما کسانی هستند که می‌گویند اگر آقا این کار را بکند، بهتر است.

مشاور عالي رئيس ستاد فرماندهي كل نيروهاي مسلح توضیح داد: امام‌خمینی(ره) به ما آموختند که هر ملتی هنر شهادت را داشته باشد، برای همیشه سربلند است.

اسدی توضیح داد: بيچاره و بدبخت كساني هستند كه فكر مي‌كنند از ولايت فقيه بهتر مي‌فهمند و در تلويزيون در مقابل چشم مردم مسئله مذاكره با آمريكا را طرح مي‌كنند.

وی بیان کرد: تمام تیرها به طرف ولایت فقیه است و ما باید در برابر این تیرها سینه سپر کنیم.

مشاور عالي رئيس ستاد فرماندهي كل نيروهاي مسلح با اشاره به روشنگری‌‌های علامه شهید مطهری درباره ماهیت نهضت عاشورا، خاطرنشان کرد: استاد شهید فریاد می‌زدند که بروید یزید زمان خود را بشناسید.

اسدی با بیان اینکه صهیونیست‌ها خبیث‌ترین افراد هستند ولی ما از وهابی‌ها بیشتر به‌دل کینه داریم، ادامه داد: امروز با توطئه صهیونیست‌ها، همین وهابی‌ها مواد انفجاری به خود می‌بندند و با تصور غلط به بهشت رفتن با عملیات انتحاری شیعیان را شهید می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمن با حربه‌های گوناگون می‌خواهد ما را از پا در بیاورد و مشکلات اقتصادی یکی از همین حربه‌ها است.

در حاشیه این یادواره رضا انصاریان از مشهد در خصوص ایام محرم،سوگ‌سرایی و مصلحی روشندل بسیجی،قطعات موسیقی به‌مناسبت این ایام شریف را اجرا کرد که با ابراز احساسات حاضران همراه بود.

در ادامه یگان رزم‌نوازان تیپ زرهی 21 امام‌رضا(ع) نیشابور سرود‌های ملی و شهیدان را اجرا کرد.

همچنین گروه سرود دانش‌آموزی آموزشگاه راهنمایی ابوریحان بیرونی نیشابور به اجرای دو قطعه سرود درباره جایگاه شهیدان پرداختند./س

برچسب ها: مشاور ، عالی ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.