دبیر انجمن تنیس با ویلچر ایران گفت: نیاز اصلی ورزش خراسان رضوی ورود بخش خصوصی به عرصه ورزش است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیر ابراهیمی گفت: در صورت بها دادن به بخش خصوصی به دور از تنگ نظری های عده ای که به ورزش لطمه می زنند شاهد رشد ورزش استان در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی افزود: بخش خصوصی علاقه مندی لازم برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش را دارد اما باید این علاقه مندی به حوزه اجرا وارد شود و لازمه این فرایند کنار گذاشتن بعضی از دیدگاه های منفی و تنگ نظری های بعضی از مسوولین است.

دبیر هیات تنیس خراسان رضوی یادآور شد: اگر 90 درصد انرژی کنونی مدیران استان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و . . . به حوزه ورزش انتقال یابد مطمئنا 90 درصد هزینه های بهزیستی، درمان، اعتیاد، بزه های اجتماعی و . . . در جامعه کاهش می یابد.

ابراهیمی لازمه رشد ورزش استان را انجام یک بسیج عمومی در این حوزه دانست و گفت: ورزش استان نیاز به عشق، ایثار، از خود گذشتگی و اتحاد بین تمامی دستگاه های مدیریتی، اجرایی، خصوصی و عموم مردم دارد تا ماحصل این فرایند تقویت زیربناهای ورزشی استان باشد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تنهایی نمی تواند موجب رونق ورزش استان شود و لازمه این کار موظف شدن سایر دستگاه های دولتی و نیمه دولتی استان از طریق استانداری برای مشارکت در تخصیص بودجه و امکانات در حوزه ورزش می باشد./س


برچسب ها: دبیر ، انجمن ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.