محمد رويانيان براي ثبت قراردادي 2 سال و نيمه با رضا حقيقي امروز يکم آذر در باشگاه پرسپوليس حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، رویانیان در خصوص جذب رضا حقیقی گفت: حدود دو سه ماه دنبال پروژه جذب اين بازيکن بودیم و به صورت کاملا حرفه ای با باشگاه فجر جلسات و مذاکراتی داشتیم که با همکاری های جعفری و لطف یاوری سرمربی این تیم قرارداد حقیقی بسته شد و امشب وی به تیم پرسپولیس پیوست.

وی درخصوص دلخوری های مطرح شده در خصوص یاوری عنوان داشت:  این دلخوری ها را از دل یاوری درآوردم و امشب از وی رخصت گرفتم تا با دل خوش قرارداد بسته شود وی نیز با رضایت کامل از این قرار داد ابراز خوشحالی کرد.

رويانيان درخصوص جعفری نیز بیان داشت: ما تعهدات خود را به طور کامل عملي کردیم و با رضایت کامل جعفری همه مراحل ثبت قرارداد انجام شد.

وی در خصوص مدیریت در تیم پرسپولیس عنوان داشت: همه ی مردم و اهالی فوتبال به زودی کارهای اساسی که در پرسپولیس انجام شده است را خواهند دید اقدامات یک ساله زیر ساختی برای توسعه باشگاه تا حدی بزرگ است که تا چند سال آینده به خودی خود روشن خواهد شد البته همه ی کارها با لطف خدا و حمایت هواداران انجام شده است و به زودی اهالی فوتبال نیز از آنها باخبر خواهند شد.

وی ادامه داد:  متاسفانه فوتبال ما بسیار نتیجه گرا است و این یکی از اشکالات اساسی آن می باشد که امیدوارم تیم پرسپولیس به زودی از بحران خارج شده و به جایگاه واقعی اش در جدول برسد که البته گمان می کنم همین الان نیز از بحران بیرون آمده است.

مديرعامل تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص  عملکرد تیم برای جذب بازیکنان عنوان کرد: مهره های زیادی را برای جذب در نظر داشتیم که در مجموع آقای مانوئل اصرار زیادی به جذب حقیقی داشت و حتی امروز نیز با جدیت مسئله جذب وی را پیگیری می کرد؛ بازیکنان خارجی دیگر با دعوت من به باشگاه آمدند تا هواداران  بدانند ما در پرسپولیس فعالیت بالایی داریم و مطمئن باشید اگر قرار داد حقیقی ثبت نمی شد تیم پرسپولیس گزینه های دیگرش  را مطرح می کرد.

وی ادامه داد:  حقیقی هافبک بسیار توانمندی است که علاقه و شور زیادی برای ارائه بازی خوب دارد و به تیم ملی دعوت شده است.

رویانیان درخصوص هزینه های به هدر رفته رفت و آمد بازیکنان خارجی گفت: به طور قطع دنبال مهره های ایرانی بودیم و طی سه ماه گذشته نیز در پی جذب حقیقی از باشگاه فجر بودیم و پس از ناامیدی از جذب مهره های داخلی مجبور شدیم به سمت خارجی ها برویم آیپا مرد سال افریقا بود وقتی به باشگاه ما آمد و مسئله جذبش به تیم منتفی شد  پس از بازگشت به کشورش نامه یادبوی برای باشگاه ما نوشت و به همه سفارش کرد به ایران برويد چون ایران آن چیزی نیست که آنها تصور می کنند.

وی افزود: به نظرم دیپلماسی فوتبال از جمله مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد   ما با سفیران کشورهای دیگر نیز  مراوداتی داریم و همچنین قصد داریم چند تن از بزرگان فوتبال دنیا را برا ی پرسپولیس دعوت کنیم فوتبال یک تجارت و صنعت است و همین مهمانی ها باعث تبلیغات بزرگی برای تیم ما می شود.

وی در خصوص  شرایط کفاشیان در فدراسیون فوتبال بیان داشت:  مجمع فوتبال به کفاشیان رای داد بنابر این یا انتخاب مجمع اشکال دارد یا  توقعات و همکاری مدیریت ها درست عمل نکرده است اگر بنا باشد کفاشیان از فدراسیون برود  این اتفاق باید منطقی و حساب شده انجام شود.

رويانيان تصریح کرد: نباید به افراد تکیه کرد بلکه باید به اهداف آن ها توجه داشت من خودم از کسانی بودم که به کفاشیان رای دادم و معتقدم در حال حاضر اشکالاتی در فدراسیون وجود دارد و فدراسیون نتوانسته از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را بکند و تعامل شایسته ای با باشگاه ها وجود نداشته است.

وی ادامه داد: باید در خصوص مسئله کفاشیان منطقی برخورد کرد  برای بهتر شدن وضعیت فوتبال بایدکسی را انتخاب کنیم که تفکرش فوتبال را درست کند با هم اندیشی و تعامل به فوتبال کنم کنیم کفاشیان به تنهایی نمی تواند به فوتبال کشورما کمک کند و به کمک همه ی نهاد ها و اهالی فوتبال احتیاج دارد.
 
رضا حقیقی: براي پيوستن به پرسپوليس استخاره کردم
 
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با قرار دادی دو سال و نیم به پرسپولیس پیوستم هیچ مشکل مالی در قرداد ما نشد و رویانیان  همه مشکلات را با جعفری و یاوری حل کرده است.

وی افزود: سقف قرار داد را رعایت کردم چون ملی پوش می باشم این سقف به پانصد و پنجاه میلیون تومان می رسد که البته برای نیم فصل 275 تومان دریافت می کنم.

حقيقي در خصوص مصدومیت عنوان کرد:  به خاطر مصدومیت از ناحیه پا با رویانیان صحبت کردم وبا وی توافق از نیم فصل به بعد تمرینات را شروع کنم .

وی در پایان خاطر نشان کرد:  بزرگترین آرزوی زندگیم بازی در تیم پرسپولیس بود که با استخاره مرتبه دوم که خوب درآمد به این تیم پیوستم می دانم بازی در پرسپولیس شرایط سختی دارد ولی سعی می کنم تمام توان خود را بکار ببرم تا رضایت هوادران و مسئولان تیم را جذب کنم./مح



برچسب ها: رویانیان ، خصوص ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار