دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: حضور اصلاح‌طلبان معتدل به شور و نشاط انتخاباتی کمک خواهد کرد و تفکر اصلاح‌طلبی جزو مولفه‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام  یدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات سال آتی گفت: تفکر اصلاح‌طلبی جزو مولفه‌های انقلاب اسلامی و در انحصار عده‌ای خاص نیست، بلکه  افراد و جناح‌ها نتوانستند از عهده اصلاح‌طلبی بر‌آیند، لذا افراطی‌های اصلاح‌طلب نام خوبی از این جریان به جای نگذاشتند.

دبیر کل جبهه ایستادگی با بیان اینکه باید از تفکر اصلاح‌طلبی که در ذات انقلاب وجود دارد حمایت کنیم، تصریح کرد: اصلاح‌طلبانی که اصول انقلاب را قبول دارند هیچ منعی برای آمدن‌شان به عرصه سیاسی و انتخاباتی نیست؛ بلکه باید به عنوان بخشی از جامعه که حضورشان به مشارکت مردمی کمک‌کننده است،  در جهت حضور در عرصه سياسي تشویق‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مردم تفاوت نمایندگان افراطی و معتدل اصلاحات را متوجه می‌شوند، اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبانی که اصول انقلاب اسلامی را قبول دارند نباید قهر کنند بلکه با احساس وظیفه و براساس ظرفیتی که دارند بايد در فعالیت‌های‌ اجتماعی و انتخابات شرکت کنند.

حبیبی با اشاره به عملکرد جبهه مشارکت تصریح کرد: عملکرد جبهه مشارکت به زودی از ذهن مردم جامعه پاک نمی‌شود و اين جبهه تاکنون درصدد بازگشت از مسیر و بازسازی خود برنیامده‌‌ و بعید است که در نزد افکار عمومی اقبالی داشته باشد.

دبیر کل جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم اگر اصلاح‌طلبان معتدل و پایبند به اصول انقلاب‌اسلامی و حاکمیت به صحنه انتخابات بیابند به شور و نشاط انتخاباتی کمک خواهند کرد. 


برچسب ها: حبیبی ، اصلاح ، طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار