عصرگاه امروز یکم آذر ماه سال جاری بیست و پنجمین نشست علمی باشگاه نجوم در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود.

الهام نیری مسئول روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه دانش های روز باشگاه خبرنگاران گفت: نشست علمی باشگاه نجوم در چهار شنبه اول هر ماه با حضور علاقمندان به علم نجوم ، منجمان آماتور کشور و سخنرانی علمی با موضوع اطلس های جغرافیایی و فیزیک نور برگزار خواهد شد.

وی حضور عموم را در این نشست آزاد دانست و افزود: هدف اصلی از برگزاری چنین نشست هایی آشنایی بیشتر و ایجاد انگیزه در علاقمندان به این علم است که در همین راستا این مرکز ویژه برنامه هایی مانند ارائه رخدادهای آسمانی آذر ماه، نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به نفرات برتر  را اجرا خواهد کرد.

نیری عنوان کرد: باشگاه نجوم از ساعت 17 آغاز و تا ساعت 20 شب ادامه دارد و در صورت وجود شرایط رصدی مناسب شرکت کنندگان در این نشست می توانند قمر زیبای ماه ، خوشه ستاره ای پروین و سیاره مشتری به همراه چهار قمر گالیله ای آن را در آسمان با استفاده از ابزار ابتیکی رصد کنند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می توانند جهت عضویت در این باشگاه، حضور در این برنامه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 22293280،22805006 ،22292246  تماس بگیرند./ع2

برچسب ها: قمر ، نجوم ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار