عضو جبهه ايستادگي گفت: با توجه به اين که جريان اصلاحات فاقد رهبريت است، نمي‌توان جايگاه و وزن افرادي را که در دايره اصلاح طلبي قرار مي‌گيرند را تعيين کرد ،بنابراين اصلاح طلبان بايد به يک رهبري منسجم و واحد برسند و بعد در صحنه سياسي خود را مطرح کنند.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اصلاح طلبان را به چند بخش تقسيم کرد و گفت: اصلاح طلباني که خود را در درون نظام تعريف کردند و سعي دارند در چارچوب نظام حرکت کنند در رقابت‌هاي انتخاباتي شرکت و حضور پيدا مي‌کنند.

عضو جبهه ايستادگي با بيان اينکه عده‌اي از اصلاح‌طلبان شکل و شمايل اپوزسيون به خود گرفته‌اند تصريح کرد: بخشي از اصلاح‌طلبان خود را خارج از نظام تعريف و شمايل اپوزسيون به خود گرفته‌‌اند که سعي دارند با زير سوال بردن انتخابات مواضع سياسي خود را در افکار عمومي تعريف کنند.

وي در ادامه افزود: عده‌اي ديگر از اصلاح طلبان به لحاظ نبود يک رهبريت منسجم و تشکيلاتي ممکن است دچار قهر سياسي شوند و با تعيين بعضي شرايط سياسي خود را در صحنه نگه دارند، اما با انتخابات آينده همراهي نکنند.

وي در تصريح اين که خاتمي در کدام دسته مي‌گنجد بيان داشت: خاتمي از دسته سوم اصلاح‌طلبي است که داراي شرايطي براي انتخابات آينده است اما با قهر سياسي و تعريف خود در درون نظام، اگر شرايط حضور در عرصه انتخابات به عنوان  ده نفر اول  کانديداهاي رياست جمهوري مهيا شود، با تمام قوا حضور پيدا مي‌کند ولي اگر احساس کند قدرت رقابت با ديگر جريانهاي اصولگرا را ندارد، ممکن است حاضر به وزن کشي نشوند، لذا با تعيين شرايط خود را در صحنه سياسي حفظ  مي‌کنند.

کنعاني مقدم با تاکيد بر اينکه اصلاح طلبان بايد مرزهاي بين خود را تفکيک کنند ،خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه جريان اصلاحات فاقد رهبريت است، نمي‌توان جايگاه و وزن افرادي را که در دايره اصلاح طلبي قرار مي‌گيرند را تعيين کرد بنابراين اصلاح طلبان بايد به يک رهبري منسجم و واحد برسند و بعد در صحنه سياسي خود را مطرح کنند.
انتهاي پيام /
برچسب ها: احزاب ، تفکیک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار