امام جمعه مشهد گفت: باید بر شوراهای اداری ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر که در ادارات فعال هستند، نظارت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در نشست ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر با استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: سال گذشته برای ستاد امربه معروف و نهی از منکر سال فعال و پرکاری بوده است که امیدواریم آثار آن ادامه پیدا کند و بنده برای سال جدید دو پیشنهاد دارم.

وی ادامه داد: فعالیت ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، در بعضی موارد به‌ صورت یک سلسله‌ اقدامات عادی و همیشگی درآمده که نیازمند پیگیری قاطع است.

علم‌الهدی تاکید کرد: تشکیل شورای اداری در کارخانجات و ادارات تقریباً تمام شده و باید تحت یک نظارت قوی و قاطع قرار بگیرد که اگر پیگیری نشود جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند و اثر خود را از دست می‌دهد.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: پیشنهاد دوم بنده در ارتباط با تشکیل ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در شهرستان‌های خراسان‌رضوی است که در این مورد قوی اقدام شده اما آثار آن در شهرستان‌ها کم است.

علم‌الهدی افزود: ستاد احیای امربه معروف و نهی‌ازمنکر گزارش کار خود را ارائه کنند و کار آنها ارزیابی شود و در قسمت‌هایی که مسائل به فرمانداری شهرستان داده شده دستور اکید داده شود.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، طرح‌هایی را برای واسپاری به مردم مورد بررسی قرار دهد و در این حوزه از ظرفیت‌های بسیج نیز استفاده کند./س

برچسب ها: نظارت ، بیشتر ، بر ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.