رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: سامانه مذاکره تصويري بسيج (سمت)، بزرگترين شبکه پيامک و سامانه اطلاع‌رساني در سراسر کشور بوده و گستردگي آن بي‌نظير است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي در مراسم افتتاح سامانه مذاکره تصويري بسيج (سمت) با بيان اين‌که بسيج امروز به فناوري اطلاعات خوبي دست يافته است، اظهار داشت: اين سامانه بزرگترين شبکه پيامک و سامانه اطلاع‌رساني در سراسر کشور بوده و گستردگي آن بي‌نظير است.

وي به حداقل رساندن رفت و آمدها، امکان برقراري ارتباط زنده و ‌اطلاع از برگزاري رزمايش‌ها را از مزيت‌هاي اين سامانه ارتباطي عنوان و تصريح کرد: افتتاح مناطق مسکوني زلزله‌زدگان نيز از طريق همين سامانه امکان‌پذير شد.

نقدي با اشاره به اين که فرماندهان نظامي با استفاده از اين سامانه مي‌توانند از اطلاعات کافي برخوردار باشند، اظهار داشت: در روز يکشنبه هر هفته، بنده با 400 الي 500 فرمانده بسيج که در پايگاه‌هاي مختلف مستقر هستند از طريق اين سامانه ارتباط برقرار کرده و گفتگوي دو طرفه‌اي را با آن‌ها دارم.

در ادامه اين مراسم، سرلشکر جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام ماه محرم، همزماني هفته بسيج با دهه اول محرم را به فال نيک گرفت و گفت: افتتاح اين شبکه ارتباطي کار بسيار خوبي بود که با پيگيري‌هاي سردار نقدي و همکاران او در سازمان بسيج به نتيجه مثبت رسيد.

وي با اشاره به اينکه اين شبکه ارتباطي مي‌تواند در برقراري هر چه بيشتر ارتباط جهت هدايت، هماهنگي و انتقال مسائل، مشکلات و پيشبرد اهداف مقدس بسيج راه‌گشا باشد، اظهار داشت: ساعاتي پيش که در خدمت فرمانده معظم کل قوا بوديم در مورد مسائل مختلف بسيج ايشان رهنمودهايي را به ما ارائه دادند و طرح صالحين از جمله اقدامات بسيار مبارکي بود که اميدواريم قدم خوبي را در اين راستا برداشته باشيم.

سرلشکر جعفري با بيان اين که قدر اين مسئوليت‌هايي را که در آن قرار داريم بدانيم، افزود: بايد خوشحال باشيد که چنين توفيقي را براي خدمت به انقلاب اسلامي پيدا کرده‌ايد و همه ما در راستاي پاسداري از اهداف انقلاب اسلامي، بهتر از گذشته مسئوليت‌هاي خود را انجام خواهيم داد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تنوع ماموريت در بسيج کار سختي است که آرزوي توفيق آن را بايد داشته باشيم و اميدواريم در موضوعات جنگ نرم و مسائل مختلف اجتماعي، سياسي و اقتصادي نتايج کارهايي را انجام داديد سريعتر به ثمر برسد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: بسیج ، سامانه ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار